گنجينه‌ شهدا (19)؛

تا خون در بدن دارم چهره ننگین منافقان را در تاریخ رسوا می‌کنم

شهید «محمدحسین حسین‌آبادی» در فرازی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: به منافقان این حلقه بگوشان امریکا هشدار می‌دهم که تا خون در بدن دارم این سنگر الهی را حفظ می‌کنم و چهره ننگین شما را در تاریخ رسوا می‌کنم.
کد خبر: ۲۴۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰ - 16July 2017
هشدار به منافقان این عناصر حلقه بگوش آمریکا

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، شهید «محمدحسین حسین‌آبادی» سال 1342 در روستای «حسین آبادی» از توابع شهرستان «کنگاور» در یک خانواده مذهبی متولد شد و تحصیلات خود را تا سوم متوسطه در آن شهرستان سپری کرد. وی با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد رفت و در عملیات «والفجر 5» مجروح شد. محمدحسین سرانجام در سال 1365 در منطقه «نوسود» در مصاف دشمنان قسم خورده انقلاب به شرف شهادت نائل شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمدحسین حسین‌آبادی»

... ای اهل ایمان! در پیشرفت کار خود صبر و مقاومت پیشه کنید و به‌ذکر خدا و نماز توسل جویید که خدا یاور صابران است.

خدمت پدر و مادر مهربان، برادر، خواهران و امت غیور اسلام سلام می‌رسانم، من یک پاسدار خدمت‌گذار مسلمین هستم، در این سنگر کوچکم با شما پدر و مادر و امت غیور اسلام صحبتی دارم، شما عزیزان من می‌دانید که اولین‌بار نام زیبای اسلام بر زبان پیامبر عزیز جاری شد، پیامبر عزیز ما غرق در مسئولیت‌ها و زیر بار کوهی از مصیبت از پا ننشست و از جان و مالش به‌عنوان کوچک‌ترین هدیه در این راه دریغ ننمود، حال پس از طی 1400 سال این سید بزرگوار که از تبار محمد (ص) است برای دومین بار می‌خواهد تکه‌ای از مسئولیت جدش پیامبر (ص) را بر دوش بکشد.

پدر و مادر خوبم! بدانید که زندگی امتحانی بیش نیست، امتحانی برای شناخت و برای مسئولیت انسان در قبال اسلام. امیدوارم که الطاف و رحمت‌های خداوند شما را در برگیرد و در این امتحان بزرگ همچون ابراهیم (ص) موفق و پیروز باشید، من خیلی خوشحالم که خداوند یکتا نگذاشت که مکرهای دنیایی و آمال و آرزوی دنیایی مرا تسلیم خود سازند که لحظه آزمایشم را در سنین جوانی و در زمانی که به معشوق و مرجع خود رسیدم قرار داد.

تو مادر ای مبدا خیرات و ای معلم اخلاق در زندگیم! اگر خبر شهادت من را برایت آوردند، دوست دارم که اشک نریزی و به جای غم و اندوه قلبت را از عشق به خمینی لبریز سازی .

پدر و برادرم! برای تسکین روحم به حال امام دعا کنید و در خط انقلاب حرکت کنید و شما خواهران مومنم از شما می‌خواهم که همچون زینب ندایتان را به گوش همه برسانید و بگویید که برادرم به امام حسین (ع) لبیک گفت و من می‌دانم که شما به امام عشق می‌ورزید و برای این که حافظ خون شهیدان باشید، برای امام دعا و نماز بخوانید و از خدا بخواهید که ظهور امام زمان (عج) را نزدیک کند تا مسئولیت امام هم در قبال اسلام عزیز کمتر شود و شما خواهرانم بدانید که حجاب شما از خون من کوبنده‌تر است.

در آخر به منافقان این حلقه بگوشان امریکا هشدار می‌دهم که تا خون در بدن دارم این سنگر الهی را حفظ می‌کنم و چهره ننگین شما را در تاریخ رسوا می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار