سردار رحیمی خبر داد؛‌

کشف بیش از 1.5 تُن مواد مخدر در عملیات مسلحانه تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تیم‌های عملیاتی پلیس و دستگیری 2 قاچاقچی و کشف یک تُن و 503 کیلوگرم تریاک خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ - 08July 2017
کشف بیش از یک و نیم تُن مواد مخدر در عملیات مسلحانه تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بیان جزئیات دقیق این خبر اظهار کرد: طی اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش شبانه روزی بر روی یک باند مسلح مواد مخدر، اعضای آن با استفاده از خودرو‌های کوهستانی از مناطق صفر مرزی مواد افیونی را به منطقه سراوان منتقل و پس از دپو به عمق کشور حمل می‌کردند، توسط تیم‌های اطلاعاتی پلیس شناسایی شده و تحرکات آن‌ها تحت نظر قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از کنترل نامحسوس، اعضای این باند در حالی که با یک دستگاه خودرو وانت در حال جابجایی مواد مخدر در منطقه آسپیج شهرستان سراوان بودند، توسط تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر شدند، ادامه داد: قاچاقچیان مسلح با تغییر مسیر ناگهانی قصد فرار از منطقه به همراه محموله مواد مخدر را داشتند که پس از حدود نیم ساعت درگیری با به جا گذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند.

سردار رحیمی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی خودروی به جا مانده از قاچاقچیان مسلح، یک تُن و 112 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی به یک عملیات دیگر پلیسی اشاره کرد و بیان داشت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های «زاهدان» و «ایرانشهر» با شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه آن را توقیف کرده و ضمن دستگیری دو قاچاقچی، 393 کیلو تریاک کشف کردند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها