فراخوان مشمولان کاردانی، ديپلم و زيرديپلم در تیر ماه سال 96

سازمان وظيفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای کليه مشمولان کاردانی، ديپلم و زير ديپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم تیر ماه 1396 را به خدمت سربازی فراخواند.
کد خبر: ۲۴۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ - 08July 2017
فراخوان مشمولان کاردانی، ديپلم و زيرديپلم درتیر ماه سال 96
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان كليه مشمولان غايب و غيرغايب متولد 1355 تا پايان تیرماه 1378 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعيه‌ای اعلام كرد: كليه مشمولان کاردانی، ديپلم و زير ديپلم سال‌های مذكور كه برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم تیرماه 1396 دريافت كرده‌اند، می‌بايست در ساعت و محلی كه توسط سازمان وظيفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده، حضور يابند.

مشمولان ساكن تهران بزرگ

كليه مشمولان کاردانی، ديپلم، زيرديپلم غايب و غير غايب دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم تیر ماه سال 1396، می‌بايست راس ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ 19 تیر 96 به محل و مراکزی كه توسط سازمان وظيفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساكن ساير استان‌های کشور

كليه مشمولان کاردانی، ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم تیرماه سال 1396، می‌بایست راس ساعت 7 صبح دوشنبه مورخ 19 تیر 96 به محل و مراکزی كه توسط سازمان وظيفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است آن دسته از مشمولانی كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نشده‌اند، می‌توانند به نزديكترين دفتر خدمات الكترونيک انتظامی (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

این اطلاعیه با اشاره به این مطلب که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعيين شده غيبت محسوب می‌شود، افزود‌: مشمولان می‌بايست برگ‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسيناسيون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح و ساير مدارک مورد نياز مانند شناسنامه، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها