صبح امروز؛

پانزدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان افسری ارتش آغاز شد

پانزدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز درجه داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۴۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 08July 2017
پانزدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان افسری ارتش آغاز شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، پانزدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش و جمعی از فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش صبح امروز در مرکز درجه داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش آغاز به کار کرد.

امیر شیخ در این مراسم با بیان اینکه نیاز امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به جوانان غیور و مومن و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: هر سال تعداد زیادی از متقاضیان حضور در ارتش از فیلتر‌های در نظر گرفته شده عبور کرده و از بین آن‌ها جوانان مومن و انقلابی، افتخار پوشیدن لباس مقدس ارتش را پیدا می‌کنند.

وی از دانشجویان جدید الورود در ارتش به عنوان خون تازه در رگ‌های ارتش یاد کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه‌های افسری، سرباز ولایت و امت هستند و آن‌ها باید برای تحقق تمدن اسلامی خود را آماده کنند.

امیر شیخ افزود: راه سربازی، راه پر فراز و نشیبی است که باید از گردنه‌های سخت گذشت، عزم خود را جزم کنند، راسخ بایستند و بر خداوند متعال توکل کنند تا به اهداف مهمی که برای آن‌ها ترسیم شده، دست یابند.

معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: در این اردوگاه برنامه‌های متنوعی از فعالیت‌های آموزشی و نظامی در نظر گرفته شده تا این جوانان جهت حضور در دانشگاه‌های افسری ارتش آماده شده و بتوانند دروس علمی و نظری سربازی را بیاموزند تا افسرانی لایق و زبده برای ارتش جمهوری اسلامی ایران باشند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار