واكنش ستاد مبارزه با مواد مخدر به اظهارات اخير دادستان كل كشور

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر به اظهارات اخير دادستان كل كشور واكنش نشان داد و گفت: اين ستاد آمادگی دارد در جلسات مشترک با مستندات كامل نسبت به رفع دغدغه ايشان اقدام كند.
کد خبر: ۲۴۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ - 08July 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «علي مويدی»، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به سخنان دادستان كل كشور در گردهمايي روسای پليس آگاهی مبنی بر ميزان كارآيی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در طول چهار سال گذشته با اجرای سياست‌ راهبردی اجتماعي شدن مبارزه با مواد مخدر شاهد رشد بيش از 48 درصدی اقدامات نرم مبارزه اعم از پيشگيری، درمان، مشاركت‌های مردمی و صيانت اجتماعی بوده‌ايم كه در تاريخ سه دهه عمر ستاد كم‌سابقه بوده است.


وی در ادامه با بيان اينكه طی چهار سال گذشته به صورت مستمر سالانه شاهد رشد 15 درصدی كشفيات در حوزه مقابله با عرضه مواد مخدر هستيم، گفت: سياستگذاری امر مبارزه براساس اسناد بالادستی مشتمل بر سياست‌های كلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه مبارزه با مواد مخدر، قانون مبارزه با مواد مخدر و اصلاحات و الحاقات بعدی آن و مواد مندرج در قانون برنامه ششم توسعه و مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر ابلاغی از سوی رياست محترم جمهور و رييس ستاد طراحی شده و در حال اجرا است كه اتفاقاً دادستان كل كشور، رييس سازمان زندان‌ها و رييس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران (مركز) به عنوان سه نماينده قوه قضائيه عضو اصلی ستاد هستند و از نزديک در جريان كليه امور و مصوبات است.


قائم مقام دبيركل ستاد اظهار داشت: انتظار می‌رود جناب دادستان كل كشور چنانچه نقد، پيشنهاد و يا طرحی در خصوص سياست‌ها يا ارتقاء عملكرد دارند در جلسات ستاد رسماً مطرح فرمايند تا نسبت به بررسی، تصميم‌گيری، تصويب و اجرای آن اقدام لازم انجام شود.


مويدی در بخش ديگری از سخنان خود گفت: علی‌رغم اينكه گزارش عملكرد ستاد به كرات در جلسات ستاد مطرح شده است ليكن عملكرد چهارساله و مقايسه آن با مدت مشابه قبل از آن به صورت مبسوط و مشروح جهت مزيد اطلاع دادستان كل كشور مجددا تقديم ايشان شده كه اميد است با مرور دقيق اين آمار و عملكرد، موفقيت‌های ستاد مورد قضاوت منصفانه ايشان قرار گيرد.


وی در پايان تاكيد كرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر آمادگي دارد در جلسات مشترك با مستندات كامل، نسبت به رفع دغدغه ايشان اقدام كند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار