مجموعه آثار «امام موسی صدر» به زبان فارسی منتشر می‌شود

ترجمه فارسی مجموعه آثار «امام موسی صدر» در قالب ۱۲ جلد طی چندماه آینده توسط مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی «امام موسی صدر» منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ - 08July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مجموعه آثار «امام موسی صدر» در ۱۲ جلد ترجمه شده است و طی چند ماه آتی منتشر خواهد شد. این مجموعه پیش از این در قالب ۱۲ جلد با عنوان «مسیره الامام السید موسی صدر» به زیان عربی در لبنان منتشر شده بود.

در این اثر، ترجمه مجموعه آثار، بیانیه‌ها و سخنرانی‌های امام موسی صدر به زبان فارسی موجود است. این مجموعه هم‌اکنون در مرحله نمایه‌سازی قرار دارد. قرار است نمایه‌های این مجموعه در قالب لوح فشرده به همراه این اثر منتشر شود. کار نمایه‌سازی این اثر در حال حاضر توسط مرکز مدارک علوم اسلامی قم در حال انجام است.

در این مجموعه، کلیه آثاری که پس از انتشار کتاب «مسیره الامام السید موسی صدر» تاکنون به دست آمده نیز ضمیمه شده است. این اثر، شامل ۲ بخش مجزا می‌باشد. یک بخش به صورت روزنگار است و تمام فعالیت‌های امام موسی صدر از سال ۱۹۶۷ تا زمان ربوده شدن را در بر می‌گیرد. در بخش دوم اثر نیز کلیه تألیفات، بیانیه‌ها و سخنرانی‌های امام موسی صدر گنجانده شده است.

یادآور می‌شود، کار ویرایش این مجموعه به اتمام رسیده است و پس از پایان مرحله نمایه‌سازی، توسط مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر خواهد شد.

منبع: ایکنا

نظر شما
پربیننده ها