مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان خواستار شد؛

تشکیل کارگروه جهادی دانش‌آموزی جهت جمع‌آوری اسناد و مدارک‌ فرهنگیان ایثارگر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان گفت: تشکیل کارگروه‌های جهادی توسط دانش‌آموزان به سرپرستی معلمان و دبیران جهت مستندسازی اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس حایز اهمیت است.
کد خبر: ۲۴۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ - 09July 2017

تشکیل کارگروه جهادی توسط دانش آموزان به سرپرستی معلمان جهت جمع آوری اسناد و مدارک  فرهنگیان استان سمنان در دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، جلسه مشترک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان و دفتر امور زنان و ایثارگران آموزش و پرورش سمنان پیش از ظهر امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در این جلسه ضمن تشریح مسائل مورد نظر این اداره کل در امور بانوان، تشکیل این‌گونه جلسات را اقدام ارزشمند و فعالین این عرصه را افرادی معتقد و انقلابی بر شمرد و به برکات و ثمرات این‌گونه اقدامات اشاره کرد.

سرهنگ محمدحسن سلامی بیان داشت: ضرورت مستندسازی حماسه‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس آفریده شد ادای دین به شهدا و خانواده‌های ایثارگران  است و هر چه در این حوزه کار شود دین ما به آنها ادا نخواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان فعال‌سازی دانش‌آموزان علاقه‌مند جهت سرکشی از دبیران فعال در پشتیبانی دوران دفاع مقدس در قالب یک کار تحقیقاتی مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: تشکیل کارگروه‌های جهادی توسط دانش‌آموزان به سرپرستی معلمان و دبیران جهت مستندسازی اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس حایز اهمیت است.

وی انتظارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس را از مجموعه‌ای همچون آموزش و پرورش که دارای آمار بالایی از زنان شاغل می‌باشد به استفاده از ظرفیت‌های موجود در آن دستگاه به جهت جمع‌آوری و مستندسازی خاطرات کارکنان آموزش و پرورش در سطح استان اشاره کرد.

در ادامه محمدحسن رضوانی مسئول ایثارگران آموزش و پرورش استان سمنان از اقدامات صورت گرفته در حوزه کارکنان ایثارگر و خانواده شهدای آموزش و پرورش مطالبی را بیان کرد و افزود: سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران آموزش و پرورش به صورت دوره‌ای، استفاده از دبیران و معلمان برجسته در حوزه دفاع مقدس به عنوان راوی در اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، هدف‌گذاری بر روی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و استفاده از اوقات فراغت دانشجویان در طول چهار سال تحصیلی به جهت تربیت نسل آینده جامعه از جمله‌ فعالیت‌هایی است که در آموزش و پرورش سمنان در تربیت نسل دانش‌آموز و آشنایی آنان با هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار