پیام سردار جلالی بمناسبت روز خبرنگار

بخشی از اقتدار نظام مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ - 07August 2014

بخشی از اقتدار نظام مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران است

به گزارش دفاع پرس، متن پیام سردار "غلامرضا جلالی" بدین شرح است:

«باید با همان سلاح خبر، توطئه، تک و آفند خبری دشمن را پدافند و پاتک کنید.»
مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)

۱۷ مرداد در تقویم فرهنگی کشور مزین به عنوانی میباشد که یادآور خاطرات شهید گرانقدر محمود صارمی، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس در این عرصه است که بهواسطه نوع شغل خود، وظیفهای سنگین بر عهده داشت و درراه اعتلای نام مقدس اسلام حتی از جان خود گذشت و رویدادی را ثبت کرد تا رسالت حرفه خویش که همان امانتداری و صداقت است را همچون برگی زرین بر قله افتخارات بتاباند.

هفدهم مرداد، سالروز شهادت سرباز جنگ نرمی است که با خون خود، خبرهای ارسالی به جهانیان را ممهور ساخت و اینگونه یاد و نام فعالان عرصه مجاهدت در آگاهسازی جامعه را جاودان نمود.

پرواضح است، بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصههای پدافندی ازجمله عرصه سایبری نیز مرهون تلاش خستگیناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، آرمانهای امام راحل(ره) و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه حضرت آیتالله العظمی خامنهای (مدظلهالعالی) دفاع کرده و در این ثابتقدم ماندهاند.

بیتردید تحکیم امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه و تنویر افکار عمومی نسبت به حوادث و رخدادها در قلمرو حس و درک مخاطبین، نیازمند تلاش هماهنگ، فراگیر و هدفمند مراجع امنیتی، فرهنگی و رسانهای کشور است که اگر در صراط یک منشور اخلاقی و رفتاری کارآمد قرار گیرد میتواند به ارتقای سواد رسانهای جامعه مخاطب و تعمیق تعامل و ارتباط رسانه و مردم بیانجامد.

امسال روز خبرنگار در حالی فرارسیده که سانسور، سکوت و خفقان راهبرد اصلی رسانههای غربی و عربی برای دیده نشدن و شنیده نشدن فریاد مظلومان غزه، به بازتاب آلام و رنجهای مظلومان غزه تبدیلشده، تأثر و تأسف شدید از این فاجعه که نهتنها تمامی انسانیت را به عزا نشانده بلکه فراتر از انسان امروز تمام کائنات درگیر این مصیبت است.

روزنامهنگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانههای جمعی، روز خبرنگار را در حالی با یکدیگر تبریک میگویند که به دلیل حملات سبوعانه خناسان رژیم صهیونیستی و تهاجم گسترده نظامی به نوار غزه در روزهای گذشته صدها فلسطینی ازجمله زنان و کودکان به شهادت رسیده و به زخمی شدن صدها تن انجامیده و بار دیگر تراژدی غمناک ملت فلسطین و نقض آشکار اصول و قواعد مسلم حقوق بینالملل توسط صهیونیستها را به جهانیان یادآور شده است.

اینجانب این روز شریف را به همه این عزیزان تبریک میگویم. بدون شک رهآورد اطلاعرسانی شما با خبرهای مؤثر و اندیشه پاک، تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گستردهای درراه توسعه پایداری ملی را به همراه داشته است، که این نتیجه دلسوزیها، تلاش بیدریغ و سختکوشیهای ستودنی و شورانگیز عوامل ساعی و فهیم اصحاب رسانه، در خلق آثار ماندگار است.

در حقیقت خبرنگاران پیامآوران آگاهی و نامآوران عرصه ارتباط هستند که با قلمها و قدمهای متعددانه خود حلقه اتصال مردم و مسئولین و ارتباط آفرین نظام و ملت میباشند و در این راستا تلاش دلسوزانه آنان همچون مشعلی جاوید و روشنگر، هماره گرمیبخش مطبوعات و رسانهها میباشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار