مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس در اولویت کانون پرورش فکری کودکان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۲۴۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ - 09July 2017
ترویج فرهنگ دفاع مقدس در اولویت کانون پرورش فکری کودکان استبه گزارش دفاع پرس از قزوین، مژده اروجی در آئین رونمایی از کتاب «گلوله سر خط» مجموعه داستان‌های کوتاه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین که پیش از ظهر امروز در این کانون برگزار شد در سخنانی ضمن تبریک 18 تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان اظهار داشت: خاطره استاد و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان «مهدی آذر یزدی» را که امروز به مناسبت در گذشت ایشان روز ادبیات کودک و نوجوان نام‌گذاری شده است، گرامی می‌داریم.

وی افزود: ما در کانون با فعالیت‌های ویژه‌ی ادبی از جمله کارگاه‌های شعر و داستان‌سرایی و نوشتن خلاق کودکان و نوجوانان را به مسیر آفرینش و به مسیر نوشتن خلاق سوق می‌دهیم و حاصل بخشی از این تلاش ما کتاب گلوله سر خط بود.

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوان استان قزوین تصریح کرد: در این کتاب اعضای کانون با قلم‌های نوپا و سرشت پاکشان عرض ارادتشان را به دلاور مردهای جبهه‌های جنگ ثابت کرده‌اند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های ما در کانون است.

وی در پایان از سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همکارانشان به جهت حمایت و تلاش در جهت چاپ کتاب گلوله سر خط تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها