رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت مطرح کرد؛

سامانه «جهاد و مقاومت» راه‌اندازی می‌شود

سردار «صفرعلی براتلو» گفت: سامانه «جهاد و مقاومت» توسط سازمان «پیشکسوتان جهاد و مقاومت» بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با هدف جمع‌آوری خاطرات، اسناد مکتوب، صوتی و تصویری رزمندگان دفاع مقدس در اقصی‌نقاط کشور با تکنولوژی‌های بروز فضای مجای راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ - 10July 2017
سامانه «جهاد و مقاومت» امسال راه‌اندازی می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار «صفرعلی براتلو» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در اولین گردهمایی «پیشکسوتان جهاد و مقاومت» استان کرمانشاه با بیان این‌که پیشکسوتان دفاع مقدس مدافعان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: سینه این دلاوران برای دفاع از کشور در مقابل هرگونه دست‌اندازی بیگانان محکم خواهد بود.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: امروز موفقیت‌هایی که در جبهه مقاومت اسلامی حاصل می‌شود از برکت وجود پیشکسوتان دفاع مقدس است که با مأموریت‌های مستشاری توانسته‌اند باعث پیروی و نصرت رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه از وظایف پیشکسوتان به حرکت درآوردن ظرفیت‌های موجود در جامعه است، بیان کرد: تجربیات ارزنده و مؤثر این عزیزان می‌تواند گره‌گشای مشکلات امروزی و زندگی اجتماعی جامعه ما باشد.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد ومقاومت با بیان اینکه حفظ و ارتقای منزلت پیشکسوتان دفاع مقدس از اهمیت بسزایی برخورددار است، خاطرنشان کرد: جنگ ما دفاعی مقدس و ارزشمند بود و قابل مقایسه با دیگر جنگ های دنیا نیست ولی آنها نیز در میان جامعه خود داری منزلت و احترام هستند.

سردار براتلو با تأکید براینکه فاخرترین مجموعه جامعه، خانواده پیشکسوتهای دفاع مقدس هستند، بیان کرد: نهضت خاطره گویی جامعه پیشکسوتان دفاع مقدس دارای اهمیت بسزایی است و به دفعات مورد تاکیید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه می توان پیشنهاد داد که در تقویم ملی کشور روز پیشکسوتان دفاع مقدس ثبت شود، گفت: گنجینه دفاع مقدس همین خاطرات رزمندگان دفاع مقدس است که باید جمع آوری، تدوین و به محصولات فرهنگی تبدیل و به جامعه اسلامی عرضه گردد.

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس آینده انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: باید در سطح ملی و استانی همایش‌های متعددی با حضور پیشکسوتان نیروهای مسلح، جهاد کشاورزی و دیگر اقشار برگزار شود و بصورت متوالی ادامه داشته باشد که مسئولین کشوری و لشکری بتوانند از نظرات این بزرگواران استفاده کنند.

وی افزود: دشمن در مسائل اجتماعی و تغییر سبک زندگی برای ضربه زدن به نسل جوان ما تلاش می‌کند که برای حل این آسیب‌ها به تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت نیاز است.

سردار براتلو با اشاره به اینکه مؤلفه امنیت بسیار مهم است، بیان کرد: هر چند که عزیزان پیشکسوت جهاد و مقاومت پرچمدار دفاع از انقلاب و نظامی اسلامی هستند، ولی باید محور اصلی امورات فرهنگی کشور باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار