فرزند شهید «ابوالفضل رفیعی»:

حرکت مسئولین در مسیر ولایت دعای خانواده شهدا را به همراه خواهد داشت

«اصغر رفیعی» فرزند ارشد شهید «ابوالفضل رفیعی» گفت: خواسته ما فرزندان شهدا از مسئولین این است که سرباز ولایت باشند که اگر این طور شد، مطمئن باشند ما بعد از هر نماز آن‌ها را دعا می­‌کنیم و در مقابل اگر خطا کنند بعد از هر نماز آن‌ها را نفرین خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۴۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ - 11July 2017
نام حضرت زهرا(س) شاه بیت شهادت علمدار لشکر 5 نصر شد/ حرکت مسئولین در مسیر ولایت دعای خانواده شهدا را به همراه خواهد داشتبه گزارش دفاع پرس از مشهد، در پی احراز هویت سردار شهید «ابوالفضل رفیعی» جانشین فرمانده لشکر 5 نصر و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه در خراسان رضوی با حضور در منزل این شهید والامقام خبر شناسایی پیکر مطهر سردار شهید ابوالفضل رفیعی را به خانواده اعلام کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موسوی پور از طلاب همدرس سردار شهید رفیعی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه مشهد در سخنانی اظهار داشت: خوشحال هستیم که بعد از 34 سال پیکر پاک سردار شهید رفیعی شناسایی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این مطلب که شهید رفیعی در دوران تحصیل علوم دینی از طلابی که در سطح پایینی از زندگی قرار داشتند دستگیری می­‌کرد، افزود: خدمت کردن شهید رفیعی باعث شد تا جزو یاران حضرت مهدی (عج) قرار بگیرد و خداوند مزد تلاش و مجاهدت او را با شهادت داد.

سردار «علی اکبر نجاتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: با احراز هویت یکی از شهدای گمنام دانشگاه فردوسی و شناسایی این شهید والامقام در منزل شهید رفیعی حضور پیدا کردیم تا اعلام کنیم که بر اساس اعلام مرکز تحقیقات ژنتیک انسانی و آزمایش DNE از همسر و فرزند شهید رفیعی پیکر مطهر شهید گمنام عملیات خیبر مربوط به سردار دلاور خراسانی شهید رفیعی است.

وی افزود: ما شناسایی شهید رفیعی را به خانواده معظم شهید تبریک عرض می­ کنیم. این سردار شجاع در عملیات «خیبر» که با رمز «یا زهرا (س)» انجام شد و با عشق به حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کنار رود «فرات» به شهادت رسید و پیکر مطهرش همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سال 1390 به عنوان شهید گمنام در مشهد تشییع شد و در جوار مسجد حضرت زهرا (س) آرام گرفت که شهادت، تشییع و همجواری شهید رفیعی نشان از علاقه این شهید به ام‌الائمه حضرت زهرای مرضیه (س) دارد.

سردار «یعقوب‌علی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: شهید رفیعی شهادتش و سپس مفقود شدنش و امروز هم شناسایی پیکر مطهرش و اینکه در مرکز علم و در جوار مسجد حضرت زهرا (س) به خاک سپرده شده است، موضوعات مهمی است که از نظر ظاهری شاید ما نتوانیم ارتباط موضوعات را درک کنیم، اما مطمئناً ارتباطی بین شهادت و خاکسپاری شهید وجود دارد.

همچنین، «اصغر رفیعی» فرزند ارشد شهید ابوالفضل رفیعی نیز در این مراسم اظهار داشت: خانواده­‌های شهدای مفقودالاثر هر روز می­‌میرند و زنده می‌شوند. مادر شهید رفیعی تا سال 1383 در قید حیات بود و همیشه نگاهش به درب خانه دوخته شده بود و می‌­گفت «پسر من پدر و برادر ندارد تا بروند دنبالش و از او خبری بیاورد.»

وی افزود: خبر شناسایی پیکر مطهر پدرمان برایمان آرامش بخش است و من و شش فرزند دیگر شهید، به شهادت پدرمان افتخار می­‌کنیم و آن را یک موهبت الهی می­‌دانیم، اما ناراحتی خانواده این است که چرا پدرمان با اینکه شش سال در شهر مشهد بود، ولی خودش را به ما نشان نداد.

فرزند شهید رفیعی تأکید کرد: خواسته ما فرزندان شهدا از مسئولین این است که سرباز ولایت باشند که اگر این طور شد، مطمئن باشند ما بعد از هر نماز آن‌ها را دعا می­‌کنیم و در مقابل اگر خطا کنند بعد از هر نماز آن‌ها را نفرین خواهیم کرد که این نفرین در دنیا شما را رسوا می­‌کند و در آخرت نیز شرمنده شهدا خواهید شد. اگر سرباز ولایت نباشیم در مسیر یزید هستیم و همواره مورد لعن و نفرین قرار خواهیم گرفت.

بعد از این مراسم، خانواده سردار شهید ابوالفضل رفیعی به همراه همرزمان علمدار خراسانی «خیبر» و جمعی از دانشجویان با حضور بر مزاری که به جای شهید گمنام، نام و نشان فرمانده شجاع مشهدالرضا بر آن قرار داده شده بود، با آن شهید والامقام بیعت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها