سردار غیب پرور در همایش «تجلی اخلاص»:

هجمه به سپاه، هجمه به انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اکنون مهمترین مقاومت‌ها در دفاع از انقلاب و اسلام توسط پاسداران صورت می‌گیرد، پس زدن سپاه به معنای زدن انقلاب است.
کد خبر: ۲۴۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ - 10July 2017
هجمه به سپاه، هجمه به انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ملی «تجلی اخلاص» که با حضور صدها نفر از دست‌اندرکاران و فعالان راهیان نور صبح امروز در سالن 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد، خطاب به کسانی که به سپاه هجمه وارد می‌کنند، گفت: اکنون مهمترین مقاومت‌ها در دفاع از انقلاب و اسلام توسط پاسداران صورت می‌گیرد پس زدن سپاه به معنای زدن انقلاب است.
 
وی افزود: خیلی‌ها متاسفانه سعی‌شان بر این است که روحیه ایستادگی را به روحیه خوش‌نشینی، راحت طلبی و زندگی مرفه و اینکه چه کار به دشمن و آمریکا داریم؟ تبدیل کنند.
 
سردار غیب پرور گفت: یکی از مولفه‌های قدرت ملی ما مردم هستند، لذا هیچ کس نمی‌تواند مردم را نادیده بگیرد و پشت تریبون قربان صدقه مردم برود؛ اگر این گونه باشد این خیانت است. و اگر از روی دل باور کردید، نماد ایستادگی مردم، سپاه است آن را نمی‌کوبید.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: کسانی یا جریانی که خنجر از روی بسته و نسبت به سپاه مطالبی عنوان می‌کنند، توقع نداشته باشند ما نسبت به آن‌ها این گونه فکر کنیم که از روی جهالت مطالبی را بیان می‌کنند؛ ما نسبت به این‌ها به دیده تردید نگاه می‌کنیم چون سپاه نماد ایستادگی یک ملت محسوب می‌شود؛ در این نماد مبارک بود که فرزندان انقلاب رشد کردند و شهید و جانباز شدند.
 
وی افزود: اگر ما، لشکریان در خدمت انقلاب و نظام در طراز انقلاب اسلامی به حد کافی تربیت کرده بودیم، کف خیابان‌ها و اقتصاد ما این گونه نبود و هر انسان بی‌بته‌ای جرات نمی‌کرد در فضای سیاسی عرض اندام کند، لذا اگر این گونه موارد وجود دارد از ما است که بر ماست.
 
سردار غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: راهیان نور یکی از گران‌بهاترین میراث دوران دفاع مقدس و بعد از آن به جهات مختلف است. باید بتوانیم ایستادگی و مقاومت مردم را به نسل‌های بعد منتقل سازیم و به رخ دشمنان بکشانیم. دفاع مقدس اگر چه به لحاظ طول و عرض و زمان چند صدبرابر نسبت به عاشورای محرم 60 هجری است اما این دفاع با این عظمت، مینیاتوری از حماسه حسینی است.
 
وی بیان داشت: ما حق نداریم یک نظام خشک ضابطه‌ای و اداره‌ای با موضوع راهیان نور داشته باشیم بلکه می‌بایست با یک دید معنوی و عاشقانه نگاه کنیم. راهیان نور وسیله، راه و سببی برای تربیت انسان‌های طراز انقلاب اسلامی است؛ به عبارت دیگر مردم ما به یُمن انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، روحیه شهادت و ایستادگی را دریافتند.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار