سردار شیرازی تاکید کرد؛

لزوم تقویت روحیه هم افزایی و وحدت در نیروهای مسلح

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تقویت روحیه هم‌افزایی و وحدت در سطح نیروهای مسلح، بر لزوم تداوم و افزایش این اقدامات تاکید کرد.
کد خبر: ۲۴۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ - 10July 2017
لزوم تقویت روحیه هم افزایی و وحدت در نیروهای مسلحبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمد شیرازی» رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پس از قرائت حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به حجت الاسلام محمدحسنی، اظهار داشت: حضرت آقا در این حکم به آقای حسنی 3 مدال دادند. «نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده» نشان دهنده این سه مدال و لقب است که ایشان زیبنده این القاب هستند.
 
وی ادامه داد: امر فرماندهی معظم کل قوا، چند نکته را در پی داشت که ارتقای هوشیاری و بصیرت انقلابی آحاد ارتش و ارتقای سطح معنویت در کارکنان ارتش که شاید ماموریت اصلی سازمان عقیدتی سیاسی باشد و همچنین ارتقای بینش کارکنان عزیز و توجه به خانواده‌های آنان مد نظر است.
 
سردار شیرازی گفت: از نکات دیگر عنوان شده افزایش روحیه واحد و هم جهت در صراط مستقیم نظام در میان ارتش و نیروهای مسلح است. انتظار حضرت آقا تقویت روحیه وحدت و انسجام است و این بدان معنی نیست که تاکنون وحدت وجود نداشته، منظور این است که این وحدت میان نیروهای مسلح باید تقویت شود.
 
رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: نکته سوم تعامل اثربخش با فرماندهی کل ارتش است، و از آن جایی که سازمان عقیدتی سیاسی یکی از سازمان‌های موثر در سطح ارتش برای هدایت کارکنان است و فرماندهی هم همین مسئولیت را در کنار دیگر ماموریت‌ها دارد، از این رو این سازمان با توجه به اشرافی که به مسائل و مطالبات دینی دارد، برای هدایت افراد به فرماندهی کمک و یاری می‌دهد تا فرماندهی بتواند با کمک دو بازوی عقیدتی و حفاظت ماموریت‌های خود را به خوبی اجرا کند.
 
سردار شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند که حجت الاسلام آل هاشم را به نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی منصوب می‌کنم اما دغدغه من برای ارتش است، این جمله دو نکته داشت؛ نخست رضایت حضرت آقا از عملکرد حجت الاسلام آل هاشم و دوم دغدغه ایشان نسبت به ارتش است که ماموریت ما را سنگین‌تر می‌کند.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار