سردار غیب‌پرور در جمع خبرنگاران:

آماده همکاری با دولت هستیم/ سپاه نهادی خدمتگزار است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها آماده همکاری با دولت است.
کد خبر: ۲۴۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ - 10July 2017
آماده همکاری با دولت هستیم/ سپاه نهادی خدمتگزار است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش «تجلی اخلاص» در جمع خبرنگاران و در پاسخ به هجمه‌هایی که علیه سپاه انجام می‌شود، اظهار داشت: واقعا دلمان نمی‌خواهد به پاسخگویی بیافتیم، پاسخگویی گاهی اوقات مشکلی را حل نمی‌کند اما کسانی که این هجمه‌ها را انجام می‌دهند، باید التفات داشته باشند که کجا را می‌زنند.
 
وی افزود: اینکه سپاه یکی از مولفه‌های قدرت ملی است، موضوع کمی نیست. اگر روزی می‌خواهند با فردی مانند من برخورد کنند، کار خود را انجام دهند و ایرادی ندارد اما سپاه جایگاهی دارد که برای دوست و دشمن به عنوان جایگاهی عمیق و رفیع شناخته شده است؛ حتی دشمن هم معترف است که سپاه نهاد خدمتگزار برای انقلاب بوده زیرا هر کجا نیاز انقلاب بوده، سپاه آنجا حضور یافته است.
 
سردار غیب پرور گفت: لذا توصیه می‌کنم مقداری کوتاه بیایند و واقع بینانه‌تر به قضایا نگاه کنند چون منافع ملی ما این موضوع را ایجاب می‌کند، ضمن اینکه این هجمه‌ها متطقی نیست حتی اگر مطلبی هم باشد جای آن در رسانه‌ها نیست، بنابراین امیدوارم این هجمه‌ها تمام شود.
 
وی درباره همکاری با دولت هم بیان داشت: به قطع یقین و با تمام وجود می‌گویم که بسیج در تمام عرصه‌ها آماده همکاری با دولت است. چون نقش ما در حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند تا داشته‌هایمان را در خدمت مردم عزیزمان قرار دهیم.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها