حجت الاسلام محمدحسنی:

باید پاسخ محکمی در عرصه «جنگ نرم» به دشمن بدهیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس و در جنگ سخت پاسخ محکمی به دشمنان دادیم، در عرصه جنگ نرم نیز باید پاسخ محکمی به دشمنان بدهیم.
کد خبر: ۲۴۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ - 10July 2017
باید پاسخ محکمی در عرصه «جنگ نرم» به دشمن بدهیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین معارفه خود که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: بنده خوشبختانه وارث یک سازمان فرهنگی اثرگذار هستم، که یادگار حضرت امام خمینی (ره) و هدایت پویای آن با رهنمودهای آسمانی رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد:‌ بنده در شرایطی این مسئولیت را پذیرفته و به حکم حضرت آقا مفتخر شدم که متاسفانه منطقه و جهان اسلام درگیر ویروس تفکرات انحرافی سلفی و تکفیری و گروه‌های دست ساز آمریکایی، صهیونیستی و سعودی است و با تهدیدات شدید فکری و فرهنگی مواجه می‌باشد، لذا امروز در جنگ نرم بسیار پیچیده‌ای به سر می‌بریم.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه برای اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری چند شرط باید رعایت شود، عنوان کرد: نخستین شرط تعامل با فرماندهی کل ارتش است که در این رابطه ان‌شاالله به وظایفمان عمل خواهیم کرد؛ شرط دوم استفاده از تجربیات بزرگان است که این کار موثر را در پیشبرد اهداف انجام می‌دهیم؛ شرط سوم نیز برخورداری از روحیه نقدپذیری است.
 
وی بیان کرد: شایسته است همانگونه که در جنگ سخت پاسخ دست اندازی‌های دشمنان را محکم دادیم و چنان سیلی به آنان زدیم که دیگر توانایی برخاستن و حمله مجدد ندارند در عرصه جنگ نرم نیز باید پاسخ دشمن را محکم دهیم.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار