رئيس اداره عقيدتی سیاسی تیپ 116 شهید صفوی قزوین:

مجتمع فرهنگی شهيد صياد شيرازی تيپ 116 قزوين رتبه برتر کشوری را کسب کرد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی تیپ 116 شهید صفوی قزوین گفت: بر اساس ارزیابی‌های سالانه ستاد عالی كانون فرهنگی مساجد، مجتمع فرهنگی صياد شيرازی این تيپ توانست با ارائه عملكرد مطلوب و كسب حداكثر امتياز به‌عنوان كانون فرهنگی و هنری برتر كشوری انتخاب شود.
کد خبر: ۲۴۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ - 10July 2017

انتخاب مجتمع فرهنگي شهيد صياد شيرازي تيپ 116 شهید صفوی قزوين به‌عنوان برترين كانون فرهنگي کشوربه گزارش دفاع پرس از قزوین، رئیس اداره عقیدتی سیاسی تیپ 116 شهید صفوی قزوین در این خصوص اظهار داشت: به‌ نوبه خود این موفقیت بزرگ را به همه‌ كاركنان و خانواده‌های محترم این تیپ تبریک می‌گویم و از همه زحمت‌كشان خوش ذوق عقیدتی سیاسی تقدیر و تشكر می‌کنم.

حجت‌الاسلام رضا كربلایی محمدی برگزاری کلاس‌های خیاطی، سفره‌آرایی، بافتنی، تابلو فرش و آموزش كامپیوتر را به‌عنوان راهی برای تقویت روحیه و خودباوری نام برد و خاطرنشان كرد: خانواده‌های كاركنان ارتشی با انگیزه بالای خود در کلاس‌ها شركت كردند و نشان دادند كه می‌شود از اوقات فراغت به نحو بهتری هم استفاده كرد.

وی در ادامه از شركت بیش از 500 نفر در این کلاس‌ها خبر داد و تصریح كرد: کلاس‌های آموزش قرآن، زبان انگلیسی، هنر و نقاشی و همچنین دوره‌های بصیرت‌افزایی، آگاه‌سازی سیاسی و گفتمان خانواده، امكانی را در جهت بالا بردن سطح دانش معنوی و علمی و هنری فرزندان کارکنان پایور ایجاد کرده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی تیپ 116 شهید صفوی قزوین در ادامه سخنانش از برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در زمینه حضور حداكثری مخاطبین به‌ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد گفت و افزود: با برگزاری چنین کلاس‌هایی تلاش کرده‌ایم تا جوانان و نوجوانان را به فریضه خواندن نماز تشویق كرده و آن‌ها را به‌سوی جلوه‌های معنوی خداوندی سوق دهیم.

كربلایی محمدی از رشد حافظان قرآنی در مجتمع‌های سازمانی هم خبر داد و گفت: در سال گذشته در بحث حافظان قرآنی در بین خانواده‌های كاركنان پایور رشد 50 درصدی داشتیم و این تلاش را مدیون مربیان، فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر و تیپ 116 شهید صفوی قزوین هستیم.

وی از تلاش دشمن در جبهه فرهنگی گفت و اضافه كرد: اگر ما در مقابل حیله‌های دشمن مقاومت كنیم در انتها به پیروزی خواهیم رسید و این امر محقق نمی‌شود مگر در جبهه‌های انقلاب فرهنگی زیرا فرهنگ هر كشوری از ملت آن گرفته شود آن كشور نابود می‌شود.

كربلایی محمدی در پایان ابراز امیدواری كرد: این انتخاب، مسئولیت كانون را در راستای انجام رسالت خطیر مقابله با تهاجم فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان، سنگین‌تر كرده و ضروری است در آینده با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و پربارتر گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار