وصیت‌نامه «شهید ایرج ترکاشوند»؛

درخواست یک شهید درباره تربیت نسل آینده کشور

شهید ترکاشوند در وصیت‌نامه خود آورده است: دوست دارم که در راه خدا جهاد کنید و ریشه‌ ضدانقلاب‌های داخلی را از بیخ بکنید و این مزدورهای سرسپرده را از سر راه انقلاب اسلامی از بین ببرید و نگذارید به این انقلاب صدمه‌ای برسد.
کد خبر: ۲۴۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ - 10July 2017
همیشه در انتظار شهادت

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «ایرج ترکاشوند» اول مهرماه 1343 در معمولان به دنیا آمد. وی پس از پوشیدن لباس مقدس سپاه در سال 1359، به جبهه‌های جنگ اعزام شده و پس از سال‌ها مجاهدت و رزم دلاورانه سرانجام در روز 6 تیر 1366 در حین انجام ماموریت، در جاده خرم‌آباد ـ بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «ایرج ترکاشوند»

بسم الله الرحمن الرحیم

انا فتحنا لک فتحا مبینا (قرآن کریم)

ما چه بُکشیم و چه کشته شویم پیروزیم (امام خمینی)

وصیت‌نامه‌ خودم ایرج ترکاشوند را شروع می‌نمایم. بنده وصیتی ندارم جز این که چند جمله به عنوان یک بسیجی امام و یک سرباز کوچک امام زمان (عج) با شما صحبت نمایم. برادران و خواهران عزیزم من خود با آگاهی کامل و بینشی اسلامی و ایمانی آهنین، راه امام حسین (ع) را انتخاب نمودم و تنها امید و آرزویم این است که خداوند رحمان یک کمکی به بنده بکند و مرا جزء شهدای خودش قرار دهد و اگر بنده به آرزوی دیرینه‌ خود رسیدم شما افتخار کنید که فرزندی داشتید و به یاری الله و به برکت جمهوری اسلامی توانست مشتاقانه در میان مردان آزاده و در میان انسان‌های عاشق الله شرکت نماید، و بر علیه کفر جهانی ستیز کند و با خون خود اسلام را در زمان خویش یاری نماید، و شادی کنید و خوشحال باشید که چنین فرزندی داشتید و سعی کنید فرزندان دیگری پرورش دهید که بیشتر از بنده بتوانند به اسلام خدمت کنند و بهتر از بنده عاشق شهادت باشند و بنده امیدوارم که شما انسان‌ها پیرو حقیقت ولایت فقیه و گوش به فرمان امام عزیزمان باشید. اوست که می‌تواند محرومان جهان را از چنگال استکبار جهانی نجات دهد.

دوست دارم که در راه خدا جهاد کنید و ریشه‌ ضدانقلاب‌های داخلی را از بیخ بکنید و این مزدورهای سرسپرده را از سر راه انقلاب اسلامی از بین ببرید و نگذارید به این انقلاب صدمه‌ای برسد. بعد از شهادتم پرچم سه رنگی بر سر خانه‌مان نصب کنید و خواهران دست به صورت نیاورند و هیچ‌گونه ناراحتی برای بنده نکنید. بلکه بسیار خوشحال باشید تا منافقان آن وقت عزا بگیرند.

به امید سلامتی امام عزیزمان و برقراری حکومت عدل الهی در سراسر گیتی و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای خون‌خوار و مزدوران داخلیش کمونیست‌ها، خان‌ها، منافقان، سرمایه‌دارها و فئودال‌ها.

عاشق الله سرباز کوچک اسلام همیشه در انتظار شهادت

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار