با حضور سرلشکر رضایی؛

جلسه قرارگاه انتقال تجربیات دفاع مقدس نیروهای مسلح برگزار شد

جلسه قرارگاه انتقال تجربیات دفاع مقدس نیروهای مسلح با حضور فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ - 10July 2017
جلسه قرارگاه انتقال تجربیات دفاع مقدس نیروهای مسلح برگزار شد
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرلشکر «محسن رضايی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس در جلسه قرارگاه «انتقال تجربيات دفاع مقدس نیروهای مسلح» با اشاره به تشکيل 10 کميته در این قرارگاه، اظهار داشت: نيروی انتظامی تعامل بسيار خوبی با اين قرارگاه داشته و فعالانه در اين حوزه عمل کرده است.

وی با بیان اینکه اميدواريم با اين تعاملات بتوانيم مصوبات قرارگاه انتقال تجربيات دفاع مقدس را به خوبی پيش ببريم، گفت: در اين رابطه، حضور نيروی انتظامی می‌تواند در پيشبرد اهداف اين قرارگاه مثمر ثمر باشد چرا که تعاملات ناجا در قرارگاه انتقال تجربيات دفاع مقدس بسيار موثر است.

در ادامه این جلسه، سردار «هادی مراد پيری» دبير قرارگاه انتقال تجربيات دفاع مقدس نیروهای مسلح با اشاره به هماهنگی و تعاملات سازنده نيروي انتظامی به اعزام دانشجويان ناجا و سپاه در مقطع دکترا به اردوهای راهيان نور (غرب و جنوب)، گفت: در حال حاضر اردوهای انتقال تجربيات دفاع مقدس در مقطع دکترا و کارشناسي ارشد، به صورت مشترک و با همکاری نيروی انتظامی برگزار می‌شود.

طبيبی دبير شورای عالی و رئيس سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا که به عنوان نماينده ناجا در اين جلسه حضور داشت نیز گفت: نيروی انتظامی آمادگی همکاری همه جانبه با قرارگاه انتقال تجربيات دفاع مقدس را دارد.

وی ادامه داد: با تشکيل سازمان نشر معارف و شورای عالی دفاع مقدس ناجا و نیز گروه علمی دفاع مقدس، گام‌های بسيار خوبی در خصوص انتقال تجربيات فرماندهان دفاع مقدس به فرماندهان نيروی انتظامی، کارکنان و حتی خانواده آنان انجام شده است.

دبیر شورای عالی و رئیس سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آمادگی دارد در اين رابطه با ساير سازمان‌ها و نيروهای مسلح همکاری داشته باشد و با سياست‌گذاری مناسب در اين مهم در سطح وسيع‌تری گام بردارد.

در اين جلسه که جمعی از فرماندهان ارشد هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، به بررسی راهکارهای انتقال تجربيات و کاربردی کردن اين تجارب در نيروهای مسلح پرداختند و از اقدامات موثر نيروی انتظامی در زمينه گسترش فرهنگ و معارف دفاع مقدس قدردانی کردند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار