از سوی فرمانده بسیج ناحیه بابلسر اعلام شد؛

تشییع پیکر شهید «علیجانی» چهارشنبه 21 تیرماه در بابلسر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر گفت: مراسم تشییع پیکر شهید میثم علیجانی روز چهارشنبه 21 تیرماه از مقابل سپاه بابلسر به سمت میدان شهدا انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ - 11July 2017

اعلام جزییات مراسم تشییع و وداع  پیکر شهید میثم علیجانی در بابلسربه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای استان مازندران، سید‌موسی حسین‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه بابلسر اظهار داشت: به منظور پاسداشت مقام شهدا مراسم همگانی وداع با شهید میثم علیجانی شامگاه سه‌شنبه، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، در مصلای جمعه المهدی بابلسر برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با شهادت مجاهد فی‌سبیل‌الله و مدافع اسلام میثم علیجانی در منطقه شمال‌غرب کشور بیان کرد: شهید علیجانی از نیروهای لشکر عملیاتی پر افتخار 25 کربلای مازندران، متولد 1366 بابلسر بوده و پس از حضور در عملیات‌های مختلف دفاع از اسلام و حرم اهل بیت (ع) که با مجاهدت و همرزمی در کنار شهدای خان‌طومان به مقام جانبازی از ناحیه چشم و پا رسید، طی ماموریتی به آرزوی دیرینه‌اش نائل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر گفت: در پی شهادت این رزمنده مدافع اسلام، صبح امروز مراسم زیارت عاشورا با حضور خانواده این شهید و مردم دلداده به شهدا در این ناحیه برگزار شد.

این مسؤول در سپاه بابلسر یادآور شد: با حضور ملت دلداده به شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت، مراسم تشییع با شکوه شهید گرانقدر میثم علیجانی ساعت 8:30 صبح چهارشنبه 21 تیرماه از مقابل سپاه بابلسر به سمت میدان شهدا و نهایتا گلزار شهدای زادگاه این عزیز سفر کرده واقع در باقرتنگه  انجام می‌شود.

یادآور می شود تنها یادگار این شهید دو ماه دیگر چشم به دنیا خواهد گشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار