فرمانده لشکر 25 کربلا:

حفظ امنیت و آرامش هم‌وطنان بزرگترین دغدغه شهید علیجانی بود/ میثم به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت بود

فرمانده لشکر 25 کربلا با بیان اینکه میثم علیجانی در انتظار شهادت و پیوستن به دوستان شهیدش آرام و قرار نداشت، گفت: این شهید بزرگوار از عزیزترین‌هایش برای اهداف متعالی اسلام گذشت و حفظ امنیت و آرامش هم‌وطنانش را بزرگترین دغدغه زندگی‌اش نهاد.
کد خبر: ۲۴۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ - 11July 2017

پیام فرمانده لشکر ۲۵کربلا ی مازندران به مناسبت شهادت شهید میثم علیجانیبه گزارش دفاع پرس از مازندران، در پی شهادت میثم علیجانی از رزمندگان بابلسری لشکر عملیاتی 25 کربلا در منطقه شمال‌غرب کشور، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده این لشکر که هم‌اکنون در همان منطقه حضور دارد پیامی را بدین شرح صادر کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

آنانی که در قهقهه مستانه‌شان «عند ربهم یرزقون» می‌شوند کسانی هستند که ما تا همیشه مدیون آنها و خانوادهایشان هستیم.

شهیدان جان داده‌اند تا ما جان بگیریم.

آری نعمت و هدیه امنیت و آرامش امروز کشور بهای سنگین خون پاک شیرمردانی است که سخت ترین شرایط و امتحانات را می پذیرند تا ملت بزرگ و مسلمان ایران حرکت آرمانی خود را به سمت اهداف بلند انقلاب اسلامی که ظهور منجی آن یگانه دوران، حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) است، ادامه دهند.

دراین مسیر هرگونه بی‌مهری و اطاعت‌ناپذیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای کج‌روی و میدان دادن به نااهلان و نامحرمان و ترسیدن از قدرت پوشالی استکبار جهانی است. خیانت بزرگی است که باید در مقابل خداوند بزرگ و متعال پاسخگو باشند.

شهید میثم علیجانی از جوانان انقلابی و از رزمندگان شجاع  لشکر 25 کربلا بود که در مأموریت‌های سال 90 و 94 شمالغرب، سال‌های 94 و 95 دفاع ازحرم اهل بیت (ع) حضور فداکارانه و مخلصانه داشته است تا جایی که وقتی در حماسه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل شد لحظه‌ای ساکن نبود و داوطلبانه در عرصه جهاد اعلام آمادگی می‌کرد.

این جوان رزمنده که باید تربیت اسلامی‌اش را به خانواده محترمش تبریک گفت، به معنای واقعی سرباز ولایت بود.

در سال 96 همچنان با رزمندگان لشکر همراه و همدل و با اخلاق حسنه، آرامش و سکینه را به یارانش هدیه می داد‌.

در انتظار شهادت و پیوستن به دوستان شهیدش آرام و قرار نداشت و از عزیزترین‌هایش برای اهداف متعالی اسلام گذشت و حفظ امنیت و آرامش هم‌وطنانش را بزرگترین دغدغه زندگی‌اش نهاد.

میثم علیجانی در تاریخ 96/4/18 درساعت 16 عصر در نوار مرزی شمالغرب و در نقطه صفر مرزی در اجرای ماموریت شناسایی و گشت رزمی تامین جاده‌ای دچار سانحه خودرویی شد و در وعده‌گاه الهی به دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.

او به مقام آرامش «عندربهم یرزقون» رسید و بار دیگر ثابت کرد شهادت این شهید مدافع حریم اهل بیت و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث تقویت عزم و اراده رزمندگان اسلام در تجدید میثاق با شهیدان و امام شهیدان و ارادت خالصانه و خاضعانه به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است و بار دیگر بر عزم رزمندگان لشکر 25 کربلا افزود که ما با تمام قوا ایستاده‌ایم و تا مبارزه هست ما هستیم و تا نابودی کفر و استکبار و عوامل آنها چه در مرزهای ایران اسلامی و چه خارج از آن دست از مقابله و جهاد فی سبیل‌الله بر نخواهیم داشت.

در پایان این شهادت خونین را خدمت امام منتظر حضرت مهدی (عج)، مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای و خانواده‌های معظم و معزز شهیدان تبریک و تعزیت عرض نموده و آرزوی صبر جزیل محضر خانواده محترم ایشان، به خصوص همسر گرانقدر و فرزند عزیزی که آغوش پدر را درک نخواهد کرد از خداوند متعال مسئلت دارم.

از مردم شریف مازندران دعوت می‌کنم تا با شرکت در مراسمات و تشییع این پاسدار راه امنیت بار دیگر بر شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ندای تکبیر سر دهند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار