جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

توطئه‌های دشمنان خارجی و معاندان داخلی نتوانسته مانع پیشرفت کشور شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: با وجود تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، توطئه‌های دشمنان خارجی و معاندان داخلی نتوانسته مانع پیشرفت و توسعه کشور شود.
کد خبر: ۲۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ - 07August 2014

توطئه‌های دشمنان خارجی و معاندان داخلی نتوانسته مانع پیشرفت کشور شود

به گزارش دفاع پرس، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز با حضور سردار «حسین اشتری» جانشین فرمانده ناجا، سردار «محرم مجرد» رئیس بازرسی ناجا، نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارتش و سپاه، ائمه جمعه و جماعت استان البرز و جمعی از فرماندهان انتظامی و مسئولان اجرایی استان در سالن ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد.

"سردار اشتری"  جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ابتدای این مراسم طی سخنانی به جایگاه ویژه و حساس ایران در منطقه خاورمیانه اشاره و اظهار داشت: کشور ما یک کشور اسلامی است و باید به اصول و مبانی آن پایبند باشیم و نباید اینگونه تصور شود که با پذیرفتن اسلام وظیفه خود را انجام داده ایم بلکه باید در این راه آزمونهای متعددی را پس دهیم و سختیهای زیادی را نیز تحمل کنیم و ادعای مسلمان بودن خود را در میدان عمل به اثبات برسانیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به ارتباط بین امنیت و توسعه و پیشرفت یک جامعه اشاره و تصریح کرد: بی شک یکی از مقوله های اصلی و تاثیر گذار در رشد و بالندگی یک کشور در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی وجود امنیت و احساس آن است که خوشبختانه پیشرفت و توسعه کشورمان حاکی از این امر است.

وی گفت: با وجود تمام توطئه های استکبار جهانی از جمله تحریم های اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و... خوشبختانه ایران اسلامی پس از گذشت 35 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی امروز بر قله افتخار و سربلندی ایستاده است و توطئه های دشمنان خارجی و معاندان داخلی نتوانسته مانع پیشرفت و توسعه کشور شود.

این مقام ارشد انتظامی به ارائه خدمات میلیونی ناجا به مردم اشاره کرد و گفت: ثبت 34 میلیون ارتباط با پلیس 110که 12 میلیون آن به اجرای مأموریت منجر شده است، نشان از نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز نیروی انتظامی دارد.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه به توانمندی های نیروی انتظامی در بخش فناوری و پیشرفتهای الکترونیکی و همچنین آموزش نیروی انسانی اشاره و تصریح کرد: امروز در مجموعههای مختلف ناجا شاهد پیشرفتهای چشمگیری هستیم که توان ما را در خدمت رسانی به مردم و برخورد با مجرمان افزایش میدهد.

وی در ادامه سخنان خود از تلاشهای بی شائبه و خستگیناپذیر سردار گودرزی در طول تصدی وی در سمت فرماندهی انتظامی استان البرز تقدیر کرد و گفت: استان البرز بخش مهمی از کمربند امنیتی پایتخت را به خود اختصاص داده است و به علت قرار گرفتن در مسیر 14 استان کشور از جمله مجاورت با پایتخت از ویژگی خاصی برخوردار است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: همانگونه که شاهد هستیم این استان دارای مناطق حاشیهنشینی وسیع، محورهای مواصلاتی مهم، مهاجرپذیری بالا و تعدد قومیتها می باشد؛ اما خوشبختانه در این مدت استان البرز رتبه و جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور کسب کرده که رضایت فرمانده ناجا و مردم استان به دنبال داشته است.

سردار اشتری در پایان سخنان خود با معرفی فرمانده جدید استان البرز به جابجایی ها در ناجا اشاره کرد و گفت: این تغییرات در پست های مختلف نیروی انتظامی باعث توقف و رکود کارها نمی شود بلکه بدلیل مشخص بودن راهبردها هر فرد جدید برهمین اساس عمل کرده و باعث رشد و شکوفایی بیشتر سازمان خواهد شد و امیدواریم که سرهنگ «بخشعلی کامرانی صالح» که پیش از این نیز سابقه خدمت در استان البرز را داشته و اشراف کامل بر وضعیت امنیتی استان دارد با تلاش بی وقفه خود و نیروهای تحت امرش امنیتی را که اکنون در این استان تثبیت شده است را ادامه داده و به پیشرفت های بیشتری در این زمینه دست یابد.

سردار گودرزی فرمانده سابق استان البرز نیز در ابتدای این مراسم با ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد خود در زمان تصدی فرماندهی انتظامی استان از کاهش 67 درصدی میزان سرقت مسلحانه، کاهش 20 درصدی سرقت به عنف ، کاهش 24 درصدی سرقت منزل، افزایش 79 درصدی کشف مجموع سرقت ها در استان، کشف بیش از 2 تن و 80 کیلوگرم مواد مخدر در سال 92 و کشف مقدار 5 تن و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهار ماه ابتدای سال 93 خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به شاه راه بودن استان البرز و تردد میلیونی خودروها در طول سال به ویژه ایام تعطیل از کاهش 29 درصدی تلفات جاده ای و افزایش ایمنی در عبور و مرور جاده های مواصلاتی این استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تراز عملکرد نیروی انتظامی احساس امنیت و رضایتمندی شهروندان است، تصریح کرد: در بررسی تماس های مردمی با سامانه 197 شاهد افزایش 87 درصدی تقدیر مردم از عملکرد پلیس استان البرز بوده ایم.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات و تلاش سردار «احمد علی گودرزی» تقدیر و ضمن تودیع وی، سرهنگ «بخشعلی کامرانی صالح» به عنوان فرمانده انتظامی جدید استان البرز منصوب شد.
 
سرهنگ "کامرانی صلاح" پیش از این در سمت جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان مشغول خدمت بود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار