ولایتی:

شکست داعش در موصل حاصل مقاومت و فداکاری دولت و ملت عراق است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اجتماعی خود نوشت: شکست داعش در موصل حاصل مقاومت و فداکاری دولت و ملت عراق است.
کد خبر: ۲۴۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 11July 2017
شکست داعش در موصل حاصل مقاومت و فداکاری دولت و ملت عراق استبه گزارش فضای مجازی دفاع پرس، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام طی مطلبی در صفحه اجتماعی خود، آزادی موصل را به ملت و دولت عراق تبریک گفت.

ولایتی درباره پیروزی مردم و دولت عراق بر تروریست‌های نوشت: امروز شاهد برپایی جشن پیروزی و موفقیت دولت و ملت عراق با همراهی دوستان و هم پیمانان واقعی در شکست داعش و آزادسازی موصل هستیم که نماد ایستادگی، مقاومت، فداکاری و اقتدار ملت منطقه در برابر هرگونه توطئه، دشمنی، افراط، تکفیر و تروریسم و بی تردید ثمره شیرین مقاومت است.
 
وی ادامه داد: بیش از 5 سال دشمنان خارجی با حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه با تاسیس گروه های تروریستی و انحرافی نقشه تضعیف و تجزیه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان را آغاز کردند اما همچون گذشته و باز شاهد پیروزی بزرگ دیگری هستیم که ائتلاف‌های پوششی و بی‌محتوا به رهبری آمریکا و برخی کشورها در این پیروز‌ ها هیچ نقشی نداشتند و بی‌تردید خود را در برابر مقاومت و ایستادگی ناتوان ‌ر از همیشه خواهند یافت.

وی در بخشی دیگری از نوشته خود با تاکید بر استمرار سیاست جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم، تصریح کرده است: سیاست اصولی و بنیادین جمهوری اسلامی ایران عدم مداخله دولت‌های خارجی منطقه، مقابله با هرگونه تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری، حفظ تمامیت ارضی و دولت‌های قانونی و ضرورت عزم و اراده جهانی برای مقابله جدی با این گونه توطئه‌ها بوده و هست و بی‌تردید محور مقاومت این مسیر را تا پیروزی نهایی با قدرت ادامه خواهد داد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار