ولایتی در جمع خبرنگاران:

پیروزی ملت عراق را پیروزی خودمان می‌دانیم

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل گفت: از آنجا که ملت عراق همسایه ما است و مشترکات متعددی میان دو ملت ایران و عراق وجود دارد، پیروزی مردم عراق را پیروزی خودمان می‌دانیم.
کد خبر: ۲۴۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ - 11July 2017
پیروزی ملت عراق را پیروزی خودمان می‌دانیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل در حاشیه نشست مسئولین نواحی بسیج دانشجویی این دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده به دولت، ملت، ارتش و حشد الشعبی و همه کسانی که زحمت کشیدند و تلاش کردند تا موصل را از شر اشرار و وابستگان به اجانب آزاد کنند، تبریک عرض می‌کنم.
 
وی افزود: پیروزی مردم عراق را پیروزی خودمان می‌دانیم چون همسایه ما هستند و مشترکات متعددی میان دو ملت ایران و عراق وجود دارد که این مشترکات ما را به هم متصل می‌کند.
 
ولایتی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در عراق از هیچ کمکی به مردم و دولت این کشور دریغ نکرده لذا از این پیروزی اخیر که در موصل به وجود آمده خوشحالیم.

وی تاکید کرد: آزادسازی موصل کار بسیار مهمی بود چون آمریکایی‌ها و غربی‌ها پیش بینی می‌کردند آزادسازی آن سال‌ها به طول انجامد، اما مردم عراق با همراهی دولت و ارتش این کشور توانستند موصل را آزاد کنند.
 
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل در پایان گفت: امیدواریم مردم عراق کشور خود را پیش ببرند چرا که شایستگی و توانایی لازم را دارند تا کشورشان را به عنوان کشور بزرگ اسلامی در خدمت آرمان‌های اسلامی قرار دهند.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها