سردار عراقی:

لانه‌های عنکبوتی داعش و النصره در سوریه منهدم می‌شوند

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش مستشاری ایران در عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم، گفت: لانه‌های عنکبوتی داعش و النصره یکی پس از دیگری در سوریه از هم پاشیده می‌شوند.
کد خبر: ۲۴۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ - 12July 2017
لانه‌های عنکبوتی داعش و النصره در سوریه منهدم می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «عبدالله عراقی» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای اظهار داشت: اینکه سوریه و عراق علی‌رغم نظرات همه کارشناسان و تحلیلگران سقوط نکردند، تنها به دلیل تلاش‌های دولت‌های این کشورها نبود، بلکه تلاش‌ها و حمایت‌های مردم ایران، مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام به ویژه سردار قاسم سلیمانی نیز موثر بود.
 
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی فردی است که دوست و دشمن به او احترام می‌گذارد، ادامه داد: پایگاه‌های دشمن در موصل و حلب فرو ریخت و به دنبال آن یکی پس از دیگری لانه‌های عنکبوتی داعش و النصره در سوریه فرو می‌ریزد.
 
سردار عراقی خاطرنشان کرد: در رابطه با سوریه و عراق، قوی‌ترین تحلیلگران عنوان می‌کردند که این دو کشور شش ماهه سقوط می‌کنند و برای تحقق آن هم همه بسیج شده بودند اما تمام تلاش‌های آن‌ها به نتیجه نرسید.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: این پیروزی‌ها در صورتی ادامه می‌یابد که مردان مرد باشیم و دینداری خود را حفظ کنیم و در پیروزی و نصرت علی‌وار باشیم. رزمندگان اسلام مردانگی، شجاعت، گذشت و ایثار را از مولایمان علی (ع) به ارث برده‌اند.
 
سردار عراقی در پایان گفت: 20 هزار نفر از اعضای نیروهای مسلح در ورزش‌های پهلوانی مشارکت و فعالیت دارند.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار