تغییری در قوانین و صدور مجوز تردد برای موتورسیکلت‌های سنگین رخ نداده است

رئیس پلیس راهور تهران گفت: هیچ تغییری در قوانین و صدور مجوز تردد برای موتورسیکلت‌های سنگین رخ نداده است و قانون قبلی همچنان به قوت خود باقی است.
کد خبر: ۲۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ - 09August 2014

تغییری در قوانین و صدور مجوز تردد برای موتورسیکلت‌های سنگین رخ نداده است

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، سرهنگ "تیمور حسینی" رئیس پلیس راهور تهران  در گفتوگویی اظهار داشت: هیچ برنامهای برای تغییر حجم مجاز موتورهای در حال تردد در پایتخت نداریم و تردد موتورهای بیش از 250 سی سی ممنوع است.
 
وی ادامه داد: هیچ تغییری در قوانین و صدور مجوز تردد برای موتورسیکلتهای سنگین رخ نداده است و قانون قبلی همچنان به قوت خود باقی است.
 
به گفته رئیس پلیس راهور، تردد موتورهای سنگین تناسبی با معابر پایتخت ندارد و دادن مجوز به این نوع موتورسیکلتها برای تردد در تهران بدون توجیه است.
 
حسینی با بیان این که امکان تفکیک موتورسیکلتهای سنگین برای برون و درون شهرها وجود دارد افزود: این موتورسیکلتها بیشتر برای تردد در معابر برونشهری مناسب است؛ ضمن این که من مرجع صدور مجوز در این حوزه نیستم و این موضوع جزو وظایف من نیست.
 
وی با بیان اینکه موتورسیکلتهای برقی برای پایتخت مناسب است، تاکید کرد: میزان آلودگی موتورسیکلتهای موجود پنج برابر خودروهای تولید داخل استاندارد یورو 2 است.
 
رئیس پلیس راهور با اعلام اینکه پلیس موافق تردد موتورسیکلتهای برقی در سطح شهر است، گفت: این موضوع میتواند در مواقع آلایندگی هوای پایتخت در کاهش آلایندهها موثر باشد. به نظر میرسد دستگاههای مسئول باید با ارایه تسهیلاتی مردم را به استفاده از موتورسیکلتهای برقی تشویق کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار