رئیس پلیس استان مازندران:

پلیس با ناامن کنندگان امنیت گردشگران در شمال کشور برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر در نوشهر گفت: امنیت گردشگران در مسیرهای جنگلی شمال کشور تامین شده و پلیس به شدت با ناامن کنندگان امنیت گردشگران برخورد می‌کند.
کد خبر: ۲۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸ - 09August 2014

پلیس با ناامن کنندگان امنیت گردشگران در شمال کشور برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس، سردار "مسعود جعفرینسب" رئیس پلیس استان مازندران در گفتوگویی  اظهار داشت: چندی قبل اعضای یک تور دوچرخهسواری در مسیر نوشهر به کجور در حال دوچرخهسواری بودند که مورد حمله سه شرور قرار گرفتند.
 
وی افزود: سارقان با تهدید، برخی اموال گردشگران را به سرقت بردند. پس از اطلاع موضوع به پلیس، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با ردیابیهای ویژه پلیسی، سه متهم این پرونده را شناسایی کرده و آنها را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
 
رئیس پلیس استان مازندران خاطرنشان کرد: سه متهم دستگیر شده از سارقان سابقهدار بودند که با اعتراف آنها اموال سرقتی نیز در جنگلهای اطراف نوشهر کشف و تحویل مالباختگان شد.
 
جعفرینسب تاکید کرد: پلیس در مسیرهای جنگلی و سواحل دریای خزر حضور دارد و علاوه بر تامین امنیت گردشگران، با افرادی که قصد ناامن کردن امنیت مسافران را دارند برخورد کرده و به آنها اجازه جولان نمیدهد.

نظر شما
پربیننده ها