وصیت‌نامه شهید «حمیدرضا آجرپز»؛

خدایا شهادت را وسیله‌ تحول و دگرگونی در خانواده، اقوام و آشنایانم قرار بده

شهید آجرپز در وصیت‌نامه خود آورده است: پروردگارا شهادت مرا وسیله‌ نزدیکی به خودت، پرواز به سوی خودت، آمرزش و ریختن گناهانم، پاک شدنم و در نهایت خلاصی از این دنیای زودگذر و آلوده قرار بده. بار خدایا شهادت را وسیله‌ تحول و دگرگونی در خانواده، اقوام و آشنایانم قرار بده.
کد خبر: ۲۴۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ - 12July 2017
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حمیدرضا آجرپز» در اردیبهشت 1342 چشم بر جهان گشود. وی در تظاهرات و راه‌پیمایی‌ها علیه رژیم پهلوی نقش به سزایی داشت. شهید آجرپز با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد. وی پس از اخذ مدرک دیپلم به عضویت سپاه پاسداران درآمد. شهید آجرپز در عملیات مسلم ابن عقیل معاونت گردان میثم را به عهده داشت. وی طی عملیات والفجر4 به درجه شهادت نایل آمد.
 
تصویر وصیت‌نامه شهید «حمیدرضا آجرپز»
 
با فرمان امام (ره) به جبهه آمده‌ام 
 
اِنَّ اللهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فى سَبیلِه‌ صَفًّا کَاَنَّهُم بُنیانٌ مَرصُوص
 
جنگ، جنگ است. عزت، شرف، دین، میهن ما در گرو همین مبارزات است. (امام خمینی)
 
با عرض سلام به حضور رهبر کبیر انقلاب این قلب طپنده‌ [تپنده] امت و با سلام به شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی از کربلای امام حسین (ع) تا ایران و با درود و سلام بر شهدای زنده‌ ما، جانبازان انقلاب که با ایثار اعضای خود و صبر خود در مصائب واقعا حجت را بر ما تمام کرده و مشت محکمی بر یاوه‌سرایان چپ و راست و منحرفین زده‌اند.
 
هم اکنون که این چند سطر را می‌نویسم انتظار شب حمله را می‌کشم. انتظار شب نور، شب رحمت، شب گشایش، شب عصمت، شب نماز، شب بیداری، انتظار شب غلبه‌ نور بر ظلمت و سرنگونی کفر تا به ابد. به یاری حق و با امدادهای غیبی با دعاهای شما امت حزب الله و همیشه در صحنه، با رهنمودهای امام امت انتظار غیبت می‌یابد و چه سعادتی بیش از این که ما در این میدان کارزار، میدان آزمایش، نبرد، جهاد، دفاع، سهم اندکی داشته باشیم و از مخلصین له الدین باشیم. بارالها من به قصد حفظ مقدسات و شئونات به فرموده امامم که جنگ در هر کاری اولویت دارد، به جبهه آمده‌ام.
 
پروردگارا شهادت مرا وسیله‌ نزدیکی به خودت، پرواز به سوی خودت، آمرزش و ریختن گناهانم، پاک شدنم و در نهایت خلاصی از این دنیای زودگذر و آلوده قرار بده. بار خدایا شهادت را وسیله‌ تحول و دگرگونی در خانواده، اقوام و آشنایانم قرار بده. انقلاب ما برای به ثمر رسیدن و تثبیت شدنش نیاز به خون دارد، انقلابی که در شکل گرفتنش 100هزار شهید داده انقلابی که به امید خدا وصل به قیام حضرت مهدی (عج) خواهد شد. منافعی که استکبار جهانی در ایران اسلامی از دست داده است.
 
غیرقابل تصور است و دشمن روز به روز فشار و ضربه خود را سعی دارد بر پیکر انقلاب وارد کند و ما باید سدی در مقابل این فشار به وجود آوریم و تنها راه باقیمانده، نابودی دشمن و در نهایت صدور انقلاب و بیرون آوردن مسلمین از زیر یوغ و چنگال مستکبرین است.
 
مادر مهربانم از تو شرمنده‌ام که نتوانستم حق فرزندی را بر تو ادا نمایم امیدوارم خداوند به شما صبر عطا بکند. برادران مهربانم ادامه دهنده راه خونین و پر بار شهدا باشید؛ پیرو و پشتیبان راه و خط امام، خط ولایت فقیه و طرفدار یاران و یاوران امام باشید پدر زحمتکشم از روی پرچین تو خجل هستم، نتوانستم فرزند خوبی و همکار خوبی برایت باشم، تو را آزردم، به بزرگی خودتان مرا ببخشید، خواهر عزیزم ادامه دهنده‌ راه گهربار زینب (س) باشید، رسالت خود را حفظ کنید. من مقدار ناچیزی پس انداز دارم هر گونه صلاح دیدید انجام دهید.
 
والسلام
 
به امید زیارت کربلا و آرزوی قدس عزیز
جنگ جنگ تا پیروزی، امام را دعا کنید.
 
حمیدرضا آجرپز
 
انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار