رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار خبر داد

دستگیری زورگیران آدم‌ربا در پایتخت

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت‌چنار از دستگیری هشت عضو یک باند سرقت خبر داد که در یکی از سرقت‌های خود با ربودن یک نفر و شکنجه وی اموالش را سرقت کردند.
کد خبر: ۲۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸ - 09August 2014

دستگیری زورگیران آدم‌ربا در پایتخت

به گزارش  دفاع پرس، روز سوم مرداد ماه سال جاری فردی با مراجعه به کلانتری 111 هفت چنار از ربوده شدن خود توسط دو تن به نام فرامرز و عادل و سرقت موتورسیکلت، تلفن همراه و اوراق هویتی خود خبر داد و در اظهاراتش به ماموران گفت: ساعت 9 شب روز گذشته با موتورسیکلت پالس خود در خیابان کمیل در حال تردد بودم که دو نفر جلوی من را گرفتند و با باتوم مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و به زور من و موتورسیکلتم را به خانهای در خیابان کمیل بردند.
 
وی افزود: پس از ربودن من و انتقال به خانه مخروبه، آنها دست و پای من را بستند و در زیرزمین آن زندانی کردند و به همراه چند نفر دیگر اقدام به ضرب و شتم من با کابل برق و چماق کرده و حتی در ادامه با اتصال برق به بدنم درصدد وارد کردن شوک به من بودند.
 
شاکی با بیان اینکه نزدیک به 24 ساعت توسط این افراد در محل مذکور زندانی بوده است، گفت: این افراد پس از یک روز با سرقت اوراق هویتی، تلفن همراه و موتورسیکلتم مرا آزاد کردند.
 
ماموران تجسس کلانتری هفتچنار پس از اظهارات شاکی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بررسیهای اولیه خانه مورد نظر را که یک خانه مخروبه و مجردی بوده است شناسایی کردند. همچنین اهالی محل و کسبه از رفت و آمدهای مشکوک در این خانه و پاتوق بودن آن مکان برای سارقان و افراد ناباب به ماموران خبر دادند که موجب سلب آسایش و امنیت اهالی محله نیز شده است.
 
در ادامه رسیدگی به این موضوع، ماموران پس از انجام هماهنگیهای لازم، به خانه مذکور وارد شده و دو نفر به نامهای شهرام و سلیمان را  دستگیر کردند و از محل مذکور که به عنوان محلی برای اختفای اموال مسروقه درآمده بود، شش دستگاه آبگرمکن در حد نو، سه دستگاه بالابر، یک دستگاه آمپلیفایر، یک دستگاه لبتاب، 9 دستگاه تلفن همراه و تعدادی دیگر از اموال مسروقه را به همراه دو گرم شیشه و دو گرم تریاک کشف کردند.
 
متهمین دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری در اظهارات خود عنوان کردند که سرکرده این باند، در منزلی مسکونی در خیابان مالک اشتر حضور دارد که ماموران پس از حضور در محل مذکور و دستگیری فردی به نام غلام و کشف یک گرم شیشه از وی، متوجه شدند که این فرد نیز یکی از اعضای این باند است و رابطه نزدیکی با فرامز (سرکرده این باند) دارد.

پس از اظهارات غلام و شناسایی محل دیگری در خیابان جیحون، ماموران به محل مذکور اعزام شدند و موفق به دستگیری سه عضو دیگر این باند به نامهای عادل، کیومرث و غلامرضا شدند. در ادامه اظهارات متهمان این پرونده مشخص شد که موتورسیکلت سرقت شده شاکی، در اختیار فردی به نام ارسلان که یکی از دوستان فرامز که سرکردگی این باند را بر عهده داشته، قرار دارد. لذا ماموران طی یک قرار صوری با ارسلان، وی را به همراه موتورسیکلت سرقتی دستگیر کردند.
 
سرهنگ "اکبر مرادی" رئیس کلانتری 111 هفت چنار با اعلام این خبر و دستگیری 7 عضو این باند زورگیر و آدمربا اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در این پرونده همگی در بازجوییهای به عمل آمده به زورگیری، سرقت به عنف، آزار و ضرب و شتم شاکی پرونده اعتراف کردند و شاکی نیز با شناسایی تمامی دستگیر شدگان، حضور تمامی این افراد در لحظه شکنجه خود را تأیید کرد.


رئیس کلانتری 111 هفت چنار در ادامه با اشاره به نحوه دستگیری متهم اصلی و سرکرده این باند به نام فرامرز گفت: با توجه به اینکه سرکرده این باند که از سارقان حرفهای و سابقهدار بوده، در هیچ یک از مکانهای شناسایی شده حضور نداشت و تلفن همراه خود را نیز خاموش کرده بود و هیچ یک از متهمان نیز از محل اختفای وی خبر نداشتند، وی با کمی تأخیر نسبت به سایر متهمان دستگیر شد و ماموران با رصد تلفن همراه این فرد و به محض روشن شدن آن با وی تماس گرفتند و با آموزش به یکی از همدستانش موفق شدند تا وی را در یک قرار صوری دستگیر کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد که متهمان پس از دستگیری به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار