سردار شرفی تاکید کرد؛

ضرورت مقابله با بسترهای جرم برای پیشگیری از جرایم

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مقابله با بسترهای جرم بهترین راهبرد در پیشگیری از وقوع جرایم است.
کد خبر: ۲۴۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ - 12July 2017
ضرورت مقابله با بسترهای جرم برای پیشگیری از جرایم
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه بازدید از فرماندهی انتظامی شهرستان بناب، در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی بناب، اظهار داشت: رویکرد پلیس در حال حاضر مقابله با بسترهای جرم بوده چرا که مقابله با بسترهای جرم بهترین راهبرد در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه است.

وی ادامه داد: اقتدار و قاطعيت، سلامت اداری، حضور به هنگام و سريع، عطوفت و كمک به مردم و قانون‌گرايی از جمله موضوعاتی است که باید در نظارت ستادی مورد توجه بازرسان قرار گیرد.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه تمرکز پلیس باید برای مبارزه با بسترهای جرم باشد، گفت: برخورد با عوامل زمینه ساز جرایم و آسیب‌های اجتماعی منجر به کاهش جرایم به نحو چشمگیر خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: نیروی انتظامی در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، بدحجابی و... میدان دار است و سایر سازمان‌ها نباید در این امر شانه خالی کرده و باید همگام با نیروی انتظامی با اینگونه آسیب‌ها مبارزه کنند.

این مقام ارشد انتظامی ناجا به افزایش همدلی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: تردیدی نیست که اگر همت عمومی در جامعه ايجاد شود، پليس در کنار مردم و سایر دستگاه‌ها می‌تواند در بحث پیشگیری از جرایم موفق باشد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار