نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

وزرای پیشنهادی به مجلس پیروان حقیقی خط ولایت باشند

علی کرد گفت: وزرایی که توسط دولت دوازدهم برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شوند در مرحله اول باید از پیروان حقیقی، خالص و جان‌برکفان خط ولایت باشند و روحیات و حالات معنوی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس را در رگ و ریشه خود پرورانده باشند.
کد خبر: ۲۴۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ - 15July 2017

کابینه

«علی کرد» نماینده مردم شهرستان‌های خاش، میرجاوه و بخش‌های کورین نصرت‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در پاسخ به این سوال که وزرای دولت برای پیشبرد اهداف نظام باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند، اظهار داشت: امیدوارم دولت منتخب مردم، با توجه به تمام نقاط ضعف و قوت در کارنامه 4 ساله‌ی اول‌ خود، بکوشد تا کابینه‌ای را برگزیند که در نهایت آرامش با برنامه‌ریزی‌های دقیق و شایسته بتواند تمام کاستی‌ها در زمینه‌های مختلف را برطرف و در مقابله با هر گونه تهدید و آسیب‌های داخلی و خارجی مانند یک دژ محکم بایستد.

وی با اشاره به آگاهی و تخصص نسل جوان گفت: دولت منتخب مردم، سعی کند در کابینه جدید خود، از جوانان نیز مدد بگیرد و بکوشد از جوانانی که استعدادهای درخشان دارند و دارای تحصیلات عالی و تخصص‌های مناسبی هستند استفاده کند، چون با این حرکت ارزشی در وهله اول به جوانان مومن و انقلابی رخصت داده می‌شود که توانایی‌های بالقوه خود را به عرصه ظهور برسانند و دوم اینکه هر چه سن کابینه جوان‌تر باشد نشاط و انرژی در رسیدن به اهداف نیز افزایش می‌یابد.

علی کرد ادامه داد: امیدواریم دولت دوازدهم با تلاش‌های بی‌وقفه خود برای ارتقای سطح زندگی مردم گامی موثر بردارد و همواره حامی و خدمتگزار ملت شریف ایران باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزرای منتخب باید دارای روحیه رزمندگی، ایثار و مقاومت باشند، گفت: وزرایی که توسط دولت دوازدهم برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شوند در مرحله اول باید از پیروان حقیقی، خالص و جان‌برکفان خط ولایت باشند و روحیات و حالات معنوی رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس را در رگ و ریشه‌ی خود پرورانده باشند.

کرد ادامه داد: خدمتگزاران به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمین مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی به هیئت وزیرانی رای اعتماد خواهد داد که از ویژگی‌های مهم و اصلی همچون صبر و شکیبایی، ایثار و از خود گذشتگی و استقامت رزمندگان دوران دفاع مقدس برخوردار باشند.

نماینده مردم خاش گفت: انقلابی‌گری، ایثارگری، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی، مبارزه‌گری از برجسته‌ترین صفاتی است که یک وزیر به‌عنوان خدمتگذار به این مرز وبوم باید از آن بهره‌مند باشد.

کرد با اشاره به نقش زنان در عرصه‌های مختلف جامعه افزود: بانوان کارآمد نیز می‌توانند در کابینه جدید دولت، نقش مهمی ایفا کنند، البته باید در مسولیت‌هایی قرار داده شوند که در حد و توان انجام به وظایفشان باشند نه مسولیت‌های سخت و طاقت فرسا.

 نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر کابینه‌ی جدید دولت دوازدهم را مانند یک گل در نظر بگیریم، هر چه رنگ‌های آن گل متنوع‌تر باشد زیبایی آن بیشتر جلوه‌نمایی می‌کند، بنابراین دولت دوازدهم باید در برگزیدن کابینه جدید از هر طیف و جناحی کمک بگیرد و از 2 قطبی‌گری به شدت پرهیز کند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها