شهردار قم:

راهیان نور سفر معنویت، انسانیت و تفکر است/ دفاع مقدس موجب سربلندی نظام در فتنه‌ها شد

«سیدمرتضی سقائیان نژاد» گفت: راهیان نور سفر معنویت، انسانیت و تفکر است و همه باید از این سفر برای تفکر و رشد و تکامل بهره گیرند.
کد خبر: ۲۴۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ - 12July 2017
راهیان نور سفر معنویت، انسانیت و تفکر است/ دفاع مقدس موجب سربلندی نظام در فتنه ها شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «سیدمرتضی سقائیان‌نژاد» شهردار قم، امروز (چهارشنبه) در مراسم بدرقه نخستین کاروان راهیان نور غرب و شمال غرب کشور در سال جاری اظهار داشت: جنگ تحمیلی به وجود آمد که ریشه نظام و جمهوری اسلامی کنده شود، اما این جنگ موجب شد که شجره طیبه جمهوری اسلامی غرس شود.

وی افزود: اگر امروز عزت داریم و در جهان با افتخار و سربلند زندگی می‌کنیم به دلیل همان جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس است.

شهردار قم با بیان اینکه ما اگر از خود گذشتیم دنیا برای ما گلستان خواهد شد، تصریح کرد: اگر جنگ تحمیلی اتفاق نیفتاده بود ما امروز در فتنه‌های مختلف نمی‌توانستیم سر بلند کنیم.

سقائیان نژاد تاکید کرد: زائران سفرهای راهیان نور باید از ظرفیت‌های شهدا بهره گرفته و از آن‌ها درس بگیرند.

وی افزود: راهیان نور با وجود سختی‌ها، درس انسانیت است و زائران این سفرها با افرادی که در سفرهای دیگر حضور پیدا می‌کنند متفاوت هستند، زیرا این سفر یک سفر معمولی نیست و درس انسانیت و از خودگذشتگی را در خود دارد.

شهردار قم با اشاره به کلامی از پیامبر اسلام (ص) مبنی بر اینکه «یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت است» تصریح کرد: راهیان نور سفر عبرت و معنویت و تفکر است و همه باید از این سفر برای تفکر و رشد و تکامل بهره بگیرند.

در این مراسم همچنین سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه قم و «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها