راهپیمایی روز ملی حجاب و عفاف در قم برگزار شد

جمعی از بانوان شهر مقدس قم به مناسبت هشتاد و دومین سالروز واقعه خونین مسجد گوهرشاد و به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۲۴۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ - 13July 2017
راهپیمایی روز ملی حجاب و عفاف در قم برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از قم، در راهپیمایی بانوان استان قم که به مناسبت هشتاد و دومین سالروز واقعه خونین مسجد گوهرشاد و به همت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام قم برگزار شد، بانوان شرکت‌کننده پس از تجمع در میدان روح‌الله و مقابل خانه تاریخی حضرت امام خمینی (ره) اقدام به حرکت به سمت حرم حضرت معصومه (س) نموده و در شبستان نجمه خاتون (س) این مکان مقدس روز ملی حجاب و عفاف را گرامی داشتند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق» توطئه‌های شوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی در اشاعه فرهنگ بی‌بند و باری در جامعه را محکوم کردند.

«ترویج بی‌حجابی نقشه دشمنان است، حفظ حجاب کامل تکلیف بانوان است»، «این صحنه شکوه انقلاب است، رفراندوم حمایت از حجاب است» و «قوه قضائیه اقتدار اقتدار، نیروی انتظامی اقتدار اقتدار» از جمله شعارهای این راهپیمایی مردمی بود.

به گزارش دفاع پرس، بیست و یکم تیرماه 1314 سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار