تشییع پیکر شهید فاطمیون پس از گذشت ۶ ماه از شهادت

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد ابراهیمی» که مدت شش ماه در منطقه حلب سوریه باقی مانده بود، پس از بازگشت به کشور، امروز تشییع می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ - 13July 2017
تشییع پیکر شهید فاطمیون بعد از گذشت ۶ ماه از شهادت
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سه رزمنده افغانستانی مدافع حرم با نام‌های «کاظم خاوری»، «محمد ابراهیمی» و «حسین ابراهیمی» چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داوطلبانه راهی سوریه شدند و در نبرد با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند. مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان در شهرستان اراک واقع در استان مرکزی برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد ابراهیمی» که شش ماه قبل در 30 دی ماه سال 95 در منطقه حلب سوریه به خیل عظیم شهدای مدافع حرم پیوسته بود در منطقه باقی مانده و در شمار شهدای مفقودالجسد جای گرفته بود؛ اما سرانجام پیکر مطهر این شهید بعد از گذشت 6 ماه از شهادتش شناسایی  و به محل سکونتش بازگردانده شد.

پیکر مطهر این سه شهید فاطمیون امروز پنج‌شنبه 22 تیرماه 96 با حضور عموم مردم اراک از میدان شهدای شهرستان اراک به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع می‌شود.

مراسم وداع با این شهیدان شب گذشته چهارشنبه 21 تیرماه 96 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی ابن ابیطالب (علیه السلام) واقع در شهرک علی ابن ابیطالب(علیه السلام) برپا شد.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها