سردار روستایی خبر داد؛

راه‌اندازی لیگ مسابقات نظامی در سطح نیروی زمینی سپاه

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه گفت: به منظور کسب آمادگی کامل برای حضور در مسابقات ارتش‌های جهان، سال آینده لیگ مسابقات نظامی را در سطح این نیرو راه‌اندازی می‌کنیم.
کد خبر: ۲۴۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ - 13July 2017
معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم «عبدالله روستایی» معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه در جمع تیم‌های اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان اظهار داشت: همان‌گونه که در قرآن کریم ذکر شده است، تکلیف داریم تا در رقابت با یکدیگر میزان توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی خود را افزایش دهیم و در کنار آن در سطح رقابت‌های بین‌المللی نیز بدرخشیم.
 
وی افزود: کسب رتبه نخست نیروهای مسلح برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی ارتش‌های جهان که در چین و قزاقستان برگزار می‌شود، توسط پاسداران در رشته‌های هوابرد، ادوات، توپخانه، پدافند هوایی و زرهی موفقیتی قابل تحسین است.
 
معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: این اولین بار است که سپاه در این رقابت‌ها حضور می‌یابد؛ البته سال قبل هم حضور داشتیم؛ اما این حضور به صورت ادغامی با ارتش بود.
 
سردار روستایی تصریح کرد: به منظور کسب آمادگی کامل برای حضور در این رقابت‌ها، در نظر داریم که سال آینده لیگ مسابقات نظامی را در سطح نیروی زمینی سپاه راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار