سردار جزایری:

پاسخ یاوه‌گویی مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تاکید بر استمرار تلاش ایران در بیرون راندن بیگانگان از منطقه گفت: پاسخ یاوه‌گویی مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم.
کد خبر: ۲۴۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ - 13July 2017
پاسخ یاوه‌گویی مقامات آمریکایی را در میدان‌های عمل می‌دهیم
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به سخنان اخیر مقامات آمریکایی اظهار داشت: آن‌‍‌ها به شکل کودکانه‌ای هر از گاهی آرزوهای خود را در مورد ایران تکرار می‌کنند. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اهداف و سیاست‌های تعریف شده خود، بیرون راندن بیگانگان از منطقه را به طور مستمر ادامه می‌دهد و در پیمودن این راه مقدس کمترین تردیدی ندارد.
 
وی افزود: رویاهای مضحک آمریکایی‌ها در مورد سرنگونی جمهوری اسلامی ایران، غیر از هذیان‌های آشفته چیز دیگری به حساب نمی‌آید و ما از اینکه آن‌ها اینگونه خود را مشغول کرده‌اند، هیچ نگرانی نداریم.
 
سردار جزایری در ادامه تأکید کرد: کشوری که به مردم و جامعه انقلابی و رشدیافته خود متکی است، تحت تأثیر بوق‌های تبلیغاتی و عملیات روانی و یا توپ و تانک دشمن قرار نمی‌گیرد.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در قسمت دیگری از سخنانش، در مورد تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: برنامه‌هایی داریم که خسارت آن برای آمریکا از فراوانی زیادی برخوردار است.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار