هنرمند همدانی:

نقاشی من برگزیده جشنواره فانوس شد

هنرمند کم‌شنوای همدانی گفت: نقاشی که از چهره سردار شهید «حاج حسین همدانی» کشیدم و به مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان اهدا کردم در جشنواره فانوس برگزیده شد.
کد خبر: ۲۴۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ - 13July 2017
آرزو کرمی هنرمند خوش ذوق و کم‌شنوای همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در مازندران، اظهار داشت: از کودکی به نقاشی علاقمند بودم و با حمایت پدر و مادرم و همچنین پشتکار فراوانی که داشتم توانستم در این هنر موفق باشم.
 
وی با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست، افزود: هیچ گلایه‌ای از خدا ندارم که چرا حس شنوایی‌ ندارم؛ زیرا به این نتیجه رسیدم و دارم به عینه می‌بینم که حس‌های دیگر من قوی‌ترند.
 
کرمی که از برگزیدگان جشنواره فانوس به شمار می‌رود، در ادامه بیان داشت: تخصص من در رشته نقاشی بوده و در دو سبک رئال و امپرسیونیسم فعالیت می‌کنم.
 
وی ادامه داد: از فراخوان جشنواره اطلاع نداشتم و مسئولین اداره کل حفظ آثار همدان نقاشی‌ام را که با موضوع سردار شهید «حاج حسین همدانی» بود به این جشنواره ارسال کردند.
 
نقاشی اهدایی‌ام به مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزیده حشنواره فانوس شد 
 
این هنرمند خوش‌ذوق همدانی بیان کرد: به خاطر عشق و علاقه و احترامی که برای سردار شهید همدانی داشتم چهره این شهید بزرگوار را نقاشی کردم و در سال 94 به مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان هدیه کردم.
 
وی در ادامه افزود: این نخستین نقاشی‌ام در حوزه دفاع مقدس بود که با سبک امپرسیونیسم صورت گرفت.
 
کرمی اضافه کرد: این نقاشی طی دو ساعت کشیده شد و دوست دارم نقاشی‌های بعدی من در این حوزه از فضای جبهه و عملیات‌ها باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار