جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

در نبرد با آمریکا تابع ولایت هستیم/ شهدا رسم دفاع شرافتمندانه را به دیگران آموختند

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه آمریکا به‌ اندازه‌ای که از ما ضربه خورد ما از آنان ضربه نخوردیم، گفت: ما در جنگی که در ابعاد مختلف با آمریکا داریم موفق خواهیم بود و در این نبرد تابع ولایت هستیم و در این راه باید در داخل مراقب خود بوده و محکم بایستیم.
کد خبر: ۲۴۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ - 13July 2017
در نبرد با آمریکا تابع ولایت هستیم/ شهدا رسم دفاع شرافتمندانه را به دیگران آموختندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار اسماعیل قاآنی بعدازظهر پنج شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای روستای پلک سفلی آمل با اشاره به اینکه شهدا در شان و منزلتی هستند که ما قادر به صحبت کردن درباره این شان بالا نیستیم، ادامه داد: شهدا عالی مقام بزرگی هستند که راه امام حسین (ع) را طی کردند.

سردار قاآنی بابیان اینکه ندای سالار شهیدان توسط شهدای عالی‌مقام اثبات شد، افزود: ندای سالار شهیدان همچنان شنوندگانی دارد و شهدا آن را پیش روی خود قراردادند.

وی با اشاره به اینکه اثرگذاری شهدای عالی‌مقام در فضای جامعه بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز، استکبار جهانی و دشمنان در حال طراحی و نقشه برای اجرای اقدامات مختلف علیه انقلاب اسلامی هستند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دشمنان جنگ با ایران را از درون خانه و شهرها شروع کردند اما در مقابل حماسه مردم آمل در بهمن سال 60 ایجاد شد، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی آدم‌های کوچک و کشورهای کوچک نبودند بلکه در رأس این استکبار و دشمنان، آمریکا و اسرائیل است.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه ما جهت خود را فراموش نمی‌کنیم، ادامه داد: چه در زمان هشت سال جنگ تحمیلی و چه در جنگ بیرون از هزاران کیلومتر مرزهای کشورمان، مردم پای‌ کار هستند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ با دشمن در هزاران کیلومتر آن‌ طرف‌تر در حال انجام است، افزود: آمریکا به‌ نوکران بی‌جیره خود دستور داد تا با ما جنگ کنند اما نظام قدرتمند اسلامی ایران با صلابت کامل در برابر آنان دفاع کرد.

سردار قاآنی اظهار داشت: علی‌رغم امکانات دشمن، شهدا بر دهن دشمن زدند و شهدا نقش اول و اثرگذار در میدان نبرد هستند و در کشورمان دلیرمردانی زیادی وجود دارند که بدون هیچ چشم‌داشتی برای حفظ ناموس خود می‌جنگند.

وی با بیان اینکه شهدای عالی‌مقام از این نظام الهی به زیباترین شکل دفاع کردند، ادامه داد: شهدا رسم دفاع شرافتمندانه را به دیگران آموختند و امروز شهدای مدافعین حرم برای دفاع از مسلمانان رفتند که ما باید سر تعظیم در برابر آنان فرود آوریم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه شهدا در دنیا اثبات کردند که می‌توان در برابر دشمنان ایستاد و موفق شد افزود: در سال دوم شروع جنگ تحمیلی، آمریکا رسماً اعلام پشتیبانی از عراق را اعلام کرد و موشک‌های آنان به حاشیه داخلی مرزهای ایران و تهران فرود می‌آمد.

وی بابیان اینکه آمریکا به بهانه حادثه 11 سپتامبر که خودش آن را رقم زد به افغانستان حمله کرد، ادامه داد: آمریکا جوانان مسلمان را در کنار هم جمع کرد و به داخل افغانستان فرستاد تا بعد بتواند به ایران حمله کند اما موفق به این امر نشد و به کشورهای عراق و سوریه حمله کرد تا بتواند از دو طرف ایران را مورد حمله قرار دهد.

جانشین فرمانده نیروی قدس با اشاره به اینکه آمریکا هواپیمای بدون سرنشین از افغانستان به عراق فرستاد، افزود: آمریکا نه‌ تنها قادر به حمله به ایران نبود بلکه از عراق هم خارج شد و ایران اسلامی آنان را به ذلت کشاند.

وی با بیان اینکه آمریکا در دو کشور عراق و افغانستان 6 هزار میلیارد دلار هزینه کرد اما هیچ کاری نتوانست انجام دهد، اضافه کرد: این مبلغ را رئیس‌جمهور جدید آمریکا مطرح کرد و رئیس‌جمهور قبلی را زیر سؤال برد که چرا این مقدار هزینه کردید.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه آمریکا به‌ اندازه‌ای که از ما ضربه خورد ما از آنان ضربه نخوردیم، ادامه داد: ما در جنگی که در ابعاد مختلف با آمریکا داریم موفق خواهیم بود و در این نبرد تابع ولایت هستیم و در این راه باید در داخل مراقب خود بوده و محکم بایستیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها