در چهارمین روز متوالی تحصن؛

اهالی «الفوعه» و «کفریا» سوریه خواستار لغو محاصره شدند

اهالی دو شهرک شیعه‎نشین «الفوعه» و «کفریا» در ریف شمالی ادلب سوریه در اعتراض به ادامه محاصره و شرایط سخت انسانی آن برای چهارمین روز متوالی تحصن کردند.
کد خبر: ۲۴۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ - 13July 2017
اهالی «الفوعه» و «کفریا» سوریه خواستار لغو محاصره شدندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، اهالی «الفوعه» و «کفریا» از چهار روز پیش در اعتراض به محاصره این دو شهرک شیعه نشین که بیش از دو سال و نیم ادامه دارد، تحصن کرده‌اند.

معترضان امروز برای چهارمین روز متوالی اعتراض کرده و با سر دادن شعارهایی سکوت جامعه جهانی و نهادهای انسانی و حقوق بشری و عدم تحرک برای نجات اهالی این دو شهرک شیعه نشین محکوم کردند.

اهالی این دو شهرک در شرایط سخت انسانی به دلیل کمبود شدید مواد غذایی و پزشکی به سر می برند. اهالی این دو شهرک با بحران شدید کم‌آبی مواجه هستند، زیرا آب این دو شهرک به‌ طور کامل قطع شده است.

عدم وجود امکانات اولیه زندگی، از قبیل آب، غذا، دارو و افزایش بسیار بهای کالاها، موجب شده است که اهالی دو شهرک الفوعه و کفریا با شرایط زندگی بسیار سختی، دست و پنجه نرم کنند.

منابع محلی می‎گویند که از چهار ماه گذشته تاکنون هیچ گونه کمک های انسانی وارد این دو شهرک محاصره شده، نشده است.

نیازهای ضروری مردم مثل برخی از داروها یا مهمات برای نیروهای مردمی مدافع شهرک‌ها، از طریق هواپیما برای مردم شهر پرتاب می‌شود.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها