محمدرضا باهنر:

کنگره 17 هزار شهید ترور، پرونده جنایات منافقین را باز نگه می دارد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در خصوص شهدا و جانبازانی که هدف تروریسم کور استکبار بودند کار جدی صورت نگرفته است که باید توجه داشت بخش زیادی از قربانیان تروریسم افراد غیر نظامی بودند. کنگره بزرگداشت 17 هزار شهید ترور هم می تواند بابی برای ورود به دنیای شهدای ترور باشد و با برگزاری آن به صورت سالانه علاوه بر پاسداشت یاد و خاطره آنها، پرونده جنایات منافقین را هم باز نگه داریم.
کد خبر: ۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴ - 27August 2013

کنگره 17 هزار شهید ترور، پرونده جنایات منافقین را باز نگه می دارد

محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت 17هزار شهید ترور در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمن با انجام ترورهایی که از همان اوایل پیروزی انقلاب آغاز کرد و امروز به دانشمندان و اساتید بزرگ این کشور رسیده به دنبال امنیتی کردن فضای کشور است، درحالی که آنها باید بدانند خون این شهیدان روح تازه ای بر مبارزه ملت ایران علیه استکبار جهانی دمیده و مردم ایران اسلامی را برای حضور در عرصه های مختلف مصمم تر کرده است.

محمد رضا باهنر با اشاره به اینکه ایران کشوری است که هم اکنون به صورت رسمی بیش از 17هزار شهید ترور به نامش ثبت شده است و تقریبا از تمام اقشار شهیدی را تقدیم انقلابش کرده، ادامه داد: آنچه بیش از هر چیز حائز اهمیت است، آزادی تروریست ها و افتخار آنها به اعمال مجرمانه شان در برابر سکوت معنی دار مجامع بین المللی است. این اتفاق تک تک ایرانیان را می آزارد و نمی توانند حرف های غربی ها در زمینه مبارزه با تروریسم را بپذیرند و به چیزی که آنها نامش را حقوق بشر می گذارند، اعتقاد داشته باشند. 

وی ترورها را توطئه هایی بر علیه جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده و تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب، توطئه های زیادی علیه جمهوری اسلامی صورت پذیرفت که یکی از روش هایی که دنیای استکبار برای تخریب جمهوری اسلامی در پیش گرفت تروریسم بود و هدف کنگره بزرگداشت 17هزار شهید ترور باید معرفی ریشه های اصلی و پشتیبانان واقعی تروریسم علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به کنگره 17هزار شهید ترور که بمناسبت روز مبارزه با تروریسم و انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت بزرگانی چون رجایی و باهنر برگزار خواهد شد، گفت: چنین همایش ها و گردهمایی هایی، دلیلی بر این موضوع است که خط انقلابیون از مسیر اصلی خود منحرف نشده است و شهدا و ایثارگران همچنان برای ما ایرانیان دارای ارزش و اعتبار هستند. این کنگره نشان می دهد که رجایی و باهنر هنوز زنده هستند و شهدای هسته ای معلمان جوانان این آب و خاکند.

باهنر در پایان با انتقاد از کم کاری ها در بعضی عرصه ها ادامه داد: متاسفانه در خصوص شهدا و جانبازانی که هدف تروریسم کور استکبار بودند کار جدی صورت نگرفته است که باید توجه داشت بخش زیادی از قربانیان تروریسم افراد غیر نظامی بودند. کنگره بزرگداشت 17 هزار شهید ترور هم می تواند بابی برای ورود به دنیای شهدای ترور باشد و با برگزاری آن به صورت سالانه علاوه بر پاسداشت یاد و خاطره آنها، پرونده جنایات منافقین را هم باز نگه داریم.

نظر شما
پربیننده ها