جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات قهرمانانه قدس را تبریک گفت

جنیش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات قهرمانه قدس، درباره پیامدهای بسته شدن مسجدالاقصی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
کد خبر: ۲۴۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ - 14July 2017
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات قهرمانانه قدس را تبریک گفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه جوانان فلسطینی در محوطه مسجدالاقصی را تبریک گفت.
 
این جنبش در این بیانیه به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حملات و تجاوزهای مکررش به مسجدالاقصی با هدف تجزیه این مکان مقدس هشدار داد.
 
جهاد اسلامی فلسطین افزود: حمله صبح امروز نیروهای رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی تجاوزی خطرناک است که باید با قدرت و شجاعت با آن مقابله شود تا رژیم اشغالگر بفهمد که مسجدالاقصی خط قرمز است.
 
در ادامه این بیانیه آمده است که ملت فلسطین تجاوزهای اشغالگران به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان و ضرب و شتم نمازگزاران و معتکفان از سوی صهیونیست‌های تروریست را نخواهد بخشید.
 
این جنبش در ادامه افزود: بسته شدن مسجدالاقصی از سوی رژیم صهیونیستی در روز جمعه، جنایت و تجاوزی است که ما آن را رد و به شدت با آن مقابله می‌کنیم.
 
صبح امروز جمعه در پی یک عملیات استشهادی جدید در نزدیکی باب‌العمود در داخل محوطه مسجدالاقصی در قدس اشغالی، سه فلسطینی به شهادت رسیدند.
 
رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که در پی درگیری و تبادل آتش بین نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی، سه فلسطینی به شهادت رسیده و پنج نیروی پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شدند که حال دو تن از آن‌ها وخیم است.
 
در پی این حادثه رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی را بست و آن را منطقه نظامی اعلام کرد.
 
انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار