درخواست دانشجویان دانشگاه های کرمان از قوه قضائیه؛

مقتدرانه با مجرمان برخورد کنید

دانشجویان دانشگاه‌های کرمان با اشاره به رسیدگی قوه قضائیه به پرونده مهدی هاشمی اعلام کردند: از شما جهادگران عرصه قضائی درخواست داریم ضمن برخورد قاطع، از حقوق ملت ایران ذره‌ای کوتاه نیامده و مجرمان را مقتدرانه به مجازات قانونی برسانید.
کد خبر: ۲۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ - 09August 2014

مقتدرانه با مجرمان برخورد کنید

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان کرمان، دانشجویان انقلابی دانشگاههای استان کرمان با صدور بیانیهای که به امضای نمازگزاران کرمانی رسید، اعلام کردند، امیدواریم ورود جهادی قوه قضائیه به پرونده مهدی هاشمی آغازی تازه برای محاکمه سران فتنه باشد.

در این بیانیه آمده است: ما دانشجویان ولایتمدار کرمانی ضمن حمایت قاطع از قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی و امنیتی به ویژه فتنهگران، کمال تشکر را داریم.
 
در این بیانیه تصریح شده است: این حرکت جهادی به مردم این اطمینان را داد که مسئولان قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و امنیتی قاطعانه برخورد میکنند.
 
در این بیانیه خاطرنشان شده است: این حرکت جهادی و مقدس به مردم این اطمینان را داد که مسئولان قوه قضائیه در کنار رهبر دلسوز و مردم بصیر در برخورد با مفاسد اقتصادی و امنیتی با اقتدار با چنین پروندههای بزرگی که در راس آنها برخی از فتنهگران از قبیل مهدی هاشمی است، برخورد میکند.
 
دانشجویان انقلابی دانشگاههای استان کرمان در این بیانیه میافزایند: امیدواریم که ورود به پرونده فتنهگرانی از قبیل مهدی هاشمی آغازی تازه برای محاکمه سران فتنه و مفسدان بزرگ اقتصادی دیگر باشد.
 
در پایان این بیانیه ضمن حمایت از قوه قضائیه آمده است: از شما جهادگران عرصه قضائی درخواست داریم ضمن برخورد قاطع از حقوق ملت ایران ذرهای کوتاه نیامده و مجرمان را هر کس که باشند مقتدرانه به مجازات قانونی برسانید.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار