برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با معارف دفاع مقدس» برای پرسنل یگان ویژه قم

براساس توافق صورت گرفته میان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با فرماندهی یگان ویژه استان، کلاس‌های آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس برای پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ - 15July 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در دیدار با سرهنگ «موسی مرتضایی کیا» فرمانده جدید یگان ویژه نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: اطاعت از اوامر و منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا و حفاظت از امنیتی که به واسطه خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس و سال‌ها مجاهدت شبانه‌روزی به دست آمده، از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به خصوص نیروی انتظامی و پرسنل یگان ویژه است.

وی افزود: امروز ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت در جامعه، ضامن استقرار آرامش معنوی و امنیت بالا و همه جانبه است و لذا باید بیش از پیش قدر این فرهنگ را دانست.

پرسنل یگان ویژه قم با «معارف دفاع مقدس» آشنا می شوند
 
سرهنگ مرتضایی کیا نیز در این دیدار، فرهنگ ایثار و شهادت را همچون چراغی فروزان فراروی پرسنل یگان ویژه دانست و اظهار داشت: این یگان در راستای انجام ماموریت‌های محوله و حفاظت از دستاوردهای خون مطهر شهدا و همچنین ترویج فرهنگ حماسه در بدنه یگان، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و تمام همت خود را برای خدمت بیشتر به استان قم و حرم اهل بیت (ع) به کار خواهد بست.

بر اساس این گزارش، برگزاری کلاس‌های آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ویژه پرسنل یگان با تأمین منابع اسنادی و آموزشی از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، نخستین دستاورد این دیدار بود.

هماهنگی و اعزام راویان دفاع مقدس جهت حضور و سخنرانی در برنامه‌های عمومی یگان ویژه و آشنایی نیروهای این یگان با حماسه دفاع مقدس نیز دیگر دستاورد دیدار فرمانده یگاه ویژه با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم بود.

همچنین مقرر شد که موضوعات مرتبط با دفاع مقدس مثل معرفی شهدای نیروی انتظامی و یگان ویژه و نیز جمع آوری تولیدات هنری در این راستا، با استفاده از طرفیت رسانه دفاع مقدس استان، در سطح جامعه منتشر شود.

پرسنل یگان ویژه قم با «معارف دفاع مقدس» آشنا می شوند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار