معاون ادبیات و هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد خبر داد؛

کسب 2 مقام برتر توسط هنرمندان یزدی از جشنواره «فانوس»/ اهدای لوح سپاس به اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد

محمدحسین صادقی گفت: هنرمندان استان یزد در نخستین جشنواره ملی «فانوس» موفق به کسب دو مقام برتر در بخش‌های پویانمایی و گرافیک و پوستر شدند.
کد خبر: ۲۴۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ - 15July 2017

کسب دو مقام برتر استان یزد در جشنواره «فانوس»/ دریافت لوح سپاس فعال ترین اداره کل در امور تولیدات آثار هنری و سینماییمحمدحسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یزد، با بیان اینکه جشنواره ملی هنری «فانوس» در بخش‌های موسیقی، هنرهای تجسمی، نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی، داستان کوتاه، فیلمنامه، مستند، پویانمایی، نماهنگ، تیزر، سایبری، خوشنویسی، مجسمه‌سازی و آثار حجمی، نقاشی، عکس، گرافیک و پوستر، هنرهای سنتی و پویانمایی در مجتمع فرهنگی تفریحی بهزیستی در ساری برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با تجلیل از برگزیدگان در ساری به کار خود پایان داد. 

وی با اشاره به اینکه آثاری از هنرمندان یزدی نیز به این جشنواره ارسال شده بود، افزود: هنرمندان این استان در دو بخش گرافیک و پوستر و پویانمایی موفق به کسب مقام شدند.

معاون ادبیات و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: مقام نخست، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار در بخش گرافیک و پوستر برای اثر «قاصم» به «محمدعلی انتظاری» هنرمند یزدی اهدا شد.

وی افزود: همچنین «عبدالامیر سبیعی» دیگر هنرمند یزدی نیز در بخش پویا نمایی به خاطر ارسال اثر «قصه بابا»، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار را کسب کرد.

صادقی در پایان گفت: لوح سپاس فعال‌ترین اداره کل در امور تولید آثار هنری و سینمایی در این جشنواره نیز به سرهنگ رجبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار