نامه خواهر شهید «مسعود آذری»؛

درخواست یک خواهر از برادرش، برای وقتی شهید شد

خواهر شهید آذری در نامه‌ای خطاب به برادرش نوشته است: امیدوارم که زودتر با نهایت پیروزی بازگردید و اگر شهید هم شدید از خدا آمرزش ما را بخواه.
کد خبر: ۲۴۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ - 15July 2017
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «مسعود آذری» در 14 آذر 1322 در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد و فرماندهی شهر سقز (بوکان) را بر عهده گرفت. شهید آذری 17 دی 1362 در سقز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
تصاویر نامه خواهر شهید «مسعود آذری»
 
رضایت یک خواهر از شهادتش برادرش 
 
 رضایت یک خواهر از شهادتش برادرش
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
باسلام به تمام رزمندگان عزیز و سلام به برادر عزیز مسعود آذری
امیدوارم حالت خوب باشد و کسالتی نداشته باشی. اگر از حال این‌جانب بخواهید خوب هستم و حال همه در تهران خوب است و جمعه یعنی تاریخ 61/5/5 مهناز و آقا اسدی، دایی جان و فامیل‌های مهناز به خانه‌ ما می‌آیند و از محمدعلی هم خبر نداریم. پایگاهش تلفن زدیم ولی گفت نیست و مثل این‌که به جبهه نیامده است و از خسرو هم خبر نداریم.
 
در جبهه چه کار می‌کنی حتما خیلی کیف می‌کنید. خوش به حالت آن‌جا ما را هم دعا کن و امام را هم همین‌طور و فرج امام زمان (عج) را دعا کن و سلام ما را به تمام رزمنده‌ها برسان و امیدوارم که زودتر با نهایت پیروزی بازگردید.
 
و اگر شهید هم شدید از خدا آمرزش ما را هم بخواه. ولی اگر شهید هم نشدید چه بهتر چون اسلام به شما جوانان احتیاج دارد.
 
و ما به رودهن هم رفتم و از 7 الی 10 یعنی پنج‌شنبه تا شنبه صبح در آن‌جا بودیم و خیلی خوش گذشت و جای تو خیلی خالی بود. خیلی هوای سرد و خوبی داشت از کوه بالا رفتیم و به چشمه هم رفتیم.
 
 پنج تا نامه از تو به خانه آمد ولی آن‌‎ها تاریخ ندارد و همه همسایه‌ها نیز تو را سلام رساندند محسن که خانه حائری زاده را بلد نیست و تلفن هم نزده است.
به امید فرج امام زمان عجل و پیروزی رزمندگان عزیز.
 
والسلام علیکم و رحمه و برکات
نسرین آذری
 61/5/10»
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار