از سوی رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس اعلام شد؛

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران فعال‌ترین اداره در تولید آثار هنری جشنواره فانوس

رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس لوح سپاس فعالترین اداره کل در امور تولیدات آثار هنری و سینمایی را به سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اهدا کرد.
کد خبر: ۲۴۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ - 15July 2017
اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران فعال‌ترین اداره در تولید آثار هنری جشنواره فانوسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، در جشنواره ملی فانوس که به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در شهرستان ساری برگزار شد، از سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به عنوان فعال‌ترین اداره کل در امور تولیدات آثار هنری و سینمایی تقدیر به عمل آمد.

در متن لوح تقدیر که از سوی دکتر علی‌اصغر جعفری رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس اهدا شد، آمده است:

سرتیپ دوم پاسدار عبدالله ملکی

مدیرکل محترم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران

با سلام و احترام

اهتمام ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم اداره کل را در پاسداشت و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و حضور موثر در نخستین جشنواره فانوس، تولیدات هنری و سینمایی ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های سراسر کشور در شهر شهیدپرور ساری ارج نهاده و درخشش آثار ارزشمند آن اداره کل را در بخش مستند تبریک می‌گویم.

ضمن قدردانی و تشکر از زحمات بی‌شائبه و توجه شایسته حضرتعالی، مدیرمحترم هنری و هنرمندان ارجمند استان، لوح سپاس فعالترین اداره کل را در امور تولیدات آثار هنری و سینمایی در این دوره از جشنواره تقدیم می‌کنم.

امید است در سایه الطاف الهی و عنایت خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و پیروی از نایب بر حقش فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در کسوت خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها