وصیت‌نامه شهید «قاسم نصرالهی»؛

لبیک یک شهید به ندای ولی فقیه زمانه

شهید نصراللهی در وصیت‌نامه خود آورده است: در پی ندای حسین زمانه، این ولی فقیه کفرستیز «امام خمینی» لبیک‌گویان به جبهه نبرد حق و باطل می‌روم تا دینم را نسبت به اسلام ادا نموده باشم.
کد خبر: ۲۴۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 15July 2017
لبیک یک شهید به ندای ولی فقیه زمانه
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «قاسم نصراللهی» در 14 بهمن 1333 در شهرستان خوی متولد شد. وی در دوران نوجوانی در راهپیمایی‌ها و تظاهرات علیه رژیم پهلوی شرکت می‌کرد. شهید نصراللهی دانشجوی رشته مخابرات بود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه می‌شود. شهید نصراللهی فرماندهی سپاه پاسداران شهر بانه را بر عهده داشت. نصراللهی 12 تیر 1364 در اطراف شهر بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.  
 
وصیت‌نامه شهید «قاسم نصرالهی»
 
«به نام خدا
 
با اقرار به وحدانیت خداوند متعال و نبوت حضرت ختمی مرتبت و امامت مولای متقیان علی (ع) و یازده فرزند معصومش، وصیت‌نامه خویش را آغاز می‌کنم.
 
در این برهه خاص از زمان که میهن اسلامی ما مورد تجاوز نوکر سرسپرده امپریالیسم جهان‌خوار آمریکا، صدام خائن قرار گرفته است و حاکمیت اسلام بطور جدی در خطر واقع شده است و مظلومیت اسلام بیش از هر زمان دیگری جلوه‌گر می‌باشد، در پی ندای حسین زمانه، این ولی فقیه کفرستیز «امام خمینی» لبیک گویان به جبهه نبرد حق و باطل می‌روم تا دینم را نسبت به اسلام ادا نموده باشم و از خداوند لایزال خواهانم که به ما خلوص نیت عنایت فرموده و اعمالمان را عمل صالح گرداند.
 
و اما از مال دنیا مختصر چیزی که دارم همه متعلق به همسر گرانقدر و صبورم که رضای خدا را بر رضای خویش ترجیح داد و نیز فرزند خرد سالم حمید می‌باشد و در مورد کتاب‌هایم به قدری که نیاز همسرم باشد بردارد و بقیه را به جهاد سازندگی این ارگان جوشیده از متن انقلاب که خدمت‌گزاری راستین برای محرومین می‌باشد اهداء می‌نمایم و برادران و خواهران انجمن را دعوت به شنیدن و عمل کردن به جمله زیبای حضرت علی (ع) «اوصیکم بتقوی ا... و نظم امرکم» می‌نمایم.
 
از پدر و مادرم که زحمات زیادی برایم متحمل شدند حلالیت طلبیده امیدوارم که به بزرگی خودشان مرا ببخشند. به برادران و خواهرانم توصیه می‌نمایم که در همه حال از جبهه حق و امام پشتیبانی نمایند. اگر در این سفر شهادت نصیبم شد تقاضای عاجل دارم که برایم گریه نکنید و اگر خواستید گریه کنید به مظلومیت امام حسین و یاران فداکارش گریه کنید.
 
از تمام دوستان و آشنایان طلب عفو نموده و از همه  می‌خواهم که اعمالشان را با ضوابط اسلامی منطبق نموده تا ره سعادت جویند. در خاتمه کلام خود با این آیه قرآن «الذین امنوا یقاتلون فی سبیل ا... و الذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلو اولیاء الشیطان ان کید الشیطان کان ضعیفا» به پایان می‌برم و همه را به خدا می‌سپارم.
 
والسلام
 
به امید پیروزی حق بر باطل
60/9/30»
 
انتهای پیام/ 111  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار