رئیس خانه شهید بهشت زهرا (س):

وضعیت تدفین مادر شهید رمضانی شفاف شد/ اختصاص 8 هزار مزار جدید برای خانواده شهدا

علی‌ اکبری با بیان این که 6 قطعه از گلزار شهدا پر شده است، گفت: امروز، طبق درخواست خانواده شهید رمضانی، مادر شهید در قطعه 25 و کنار دیگر خانواده شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده شد
کد خبر: ۲۴۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ - 15July 2017

مادر شهید رمضانی در قطعه 25 به خاک سپرده شد/ اختصاص 8 هزار مزار جدید برای خانواده شهدا

علی اکبری رئیس خانه شهید بهشت زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس درخصوص انتشار خبری مبنی تبعیض در تدفین خانواده شهدا در بهشت زهرا (س)، اظهار داشت: قسمتی از قطعه 25 مختص خانواده‌های دو شهید و سه شهید است. خانواده شهید مجید رمضانی درخواست داشتند تا مادر شهید در این قسمت از قطعه به خاک سپرده شود اما شرایط مورد نیاز برای این امر وجود نداشت.

وی ادامه داد: 30 هزار شهید در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شده است و ما باید پاسخگوی تمام خانواده‌های این شهدا باشیم. همچنین نباید تبعیضی میان آن‌ها قائل شویم. تمام افرادی که در قطعه ویژه 25 (مختص خانواده دو شهید به بالا) تدفین شده‌اند، دارای شرایط مورد نیاز بوده‌اند. تنها خانواده‌های معزز شهید بروجردی و کاظم رستگار از فرماندهان والامقام دوران دفاع مقدس که یک شهید داشته‌اند، در این قسمت به خاک سپرده شده‌اند.

اکبری خاطرنشان کرد: قطعه 55، 56، 57، 45 و 232 پر بوده و در حال حاضر 8 هزار مزار در قطعه 51 برای تدفین خانواده شهدا اختصاص یافته است. جهت درخواست خانواده شهید رمضانی، مادر شهید در قطعه 25 و کنار دیگر خانواده شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

رییس خانه شهید بهشت زهرا (س) در واکنش به گلایه‌های صورت گرفته مبنی بر تدفین خانواده شهدا در قطعه 45، گفت: این قطعه کاملا پر است. قبوری که چند سال قبل، پدر یا مادر شهید دفن شده است، طبقه فوقانی آن به دیگر اعضای خانواده (جامعه هدف) اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها