مقدسی:

«سپاه پاسداران» خط قرمز جمهوری اسلامی ایران و مجلس است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «سپاه پاسداران» خط قرمز جمهوری اسلامی و مجلس است گفت: تمام طیف‌های سیاسی مجلس بر نقش ارزشمند نیروهای نظامی کشور تاکید دارند.
کد خبر: ۲۴۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ - 15July 2017
به ‌گزارش گروه سایر رسانه‌‌های دفاع پرس، «سیدمهدی مقدسی»، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از رسانه‌ها از جمله مجموعه‌های انقلابی و ارزشی هستند که تنها اطلاع‌رسانی را در نظر ندارند و هدف خود را نشر خبر صرف نمی‌دانند بلکه بیشتر به دنبال انعکاس اطلاعات ناب و دفاع از مظلومین در سراسر دنیا که مهمترین اصول انقلاب اسلامی به شمار می‌رود هستند.

 وی افزود: در دنیایی که رسانه‌ها پرورش یافته استکبار هستند و با هزینه‌های گزاف و سنگین جامعه بشری را به هر سمت که می‌خواهند هدایت می‌کنند، در این فضای جهانی و شبکه‌های متعدد با به کار بردن روانشناسان متعدد کاری می‌کنند که جامعه را به سمتی که خودشان می‌خواهند هدایت می‌کنند که راه مقابله با این حرکت دشمن، حرکت رسانه‌های رازشی، انقلابی و مدافع انقلاب اسلامی است که در مقابل رسانه‌های غربی و ضد اسلام از مظلومیت دفاع می‌کنند و به صدور انقلاب اسلامی می‌پردازند.

نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های ایران به دنبال اطلاع رسانی به‌موقع و صحیح به عنوان یک هدف غایی و مهم هستند، و از مظلومیت و حق دفاع می‌کنند مانند انتشار اخبار یمن که برغم همه سانسور خبری غرب و رسانه‌های همسوی استکباری جنایات استکبار و همراهان منطقه‌ای آن توسط رسانه‌های جریان مقاومت و انقلاب اسلامی به صحیح‌ترین شکل ممکن مخابره شد.

وی اضافه کرد: یکی از این رسانه‌ها و خبرگزاری‌های موفق خبرگزاری تسنیم است که به خبرهای ناب را نشان می‌دهد و در دنیایی که کمتر رسانه‌ای از اخبار دیگر رسانه‌ای بهره می‌گیرد تسنیم موفق شده تا به عنوان یکی از سرخط‌های خبری کشور و بعضا منطقه فعالیت چشم‌گیری داشته باشد چراکه جامعه اطلاعات ناب را از رسانه‌های معتبر می‌گیرند.

مقدسی بیان کرد: ما رونمایی، اقدامات و حرکت‌های جدید تسنیم در استان مرکزی را به فال نیک می‌گیریم، زیرا هرقدر در اطلاع رسانی سرعت و صداقت را بالا ببریم اثربخشی خود را افزایش داده‌ایم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به اهمیت کار بزرگ مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: اگر ما امروز امنیتی داریم به واسطه تلاش و ایثار شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم است علی‌رغم تمام توطئه هایی که همه علیه ما دارند به لطف پروردگاربا همت سربازان امام زمان، پاسداران سلحشور، ارتش و ایثارگران امنیت در کشور ما برقرار است که ما باید قدردان این نعمت باشیم.

وی عنوان کرد: انعکاس به موقع اخبار موفقیت‌های ما ضمن اینکه لرزه به تن دشمنان ما می‌اندازد سبب خوشحالی آزادگان جهان و همراهان ما می‌شود در جهان رسانه‌هایی هستند که رسالت دارند و بشریت را مدنظر قرار می‌دهند و اهداف اسلامی را دنبال می‌کنند که رسانه‌های جمهوری اسلامی اسلامی ایران از این دست هستند و انتشار اخبار نصرت جبهه مقاومت یکی از انتظارات جامعه از رسانه‌های ارزشی است.

نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام طیف‌های سیاسی در مجلس شورای اسلامی اعتقاد بر این دارند که نیروهای نظامی نقشی دارند که بر هیچ کسی پوشیده نیست و اگر آمریکا کاری انجام می‌دهد که سپاه را محدود کند ما در مجلس با افتخار می‌گوییم که خط قرمز ما سپاه است سپاه برای ما ارزشمند است و ما ارزش سپاه را در جهان می دانیم، جمهوری اسلامی و سپاه راه خود را ادامه می‌دهد اگر سپاه و نیروهای امنیتی ما نبودند اکنون تروریسم جهان را احاطه کرده بود و اگر آرامش در کشور جاری است به سبب وجود ایثار این شهدا و امام راحل است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار