دعوت «خاله سارا» از کودکان تهران برای حضور در تجمع "من فرزند غزه هستم"

سارا روستاپور (خاله سارا) از تمامی کودکان تهران دعوت کرد که برای حمایت ازکودکان غزه در تجمع روز یکشنبه مقابل شورای شهر اسلامی تهران حضور یابند .
کد خبر: ۲۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ - 09August 2014

دعوت «خاله سارا» از کودکان تهران برای حضور در تجمع

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، سارا روستاپور ( خاله سارا )، ضمن دعوت از تمامی کودکان ایرانی برای همدردی با کودکان و مادران بی گناه غزه گفت: اولین ضربه ای که واقعه جنگ وارد می کند به کودکان بی دفاع است. بنابراین باید صدای خودمان را به گوش جهانیان برسانیم. بگوییم که باید برای نسل آینده احترام قائل شویم و فکری کنیم چرا که آنها مدتها تحت تاثیر جنگ قرار خواهند گرفت .

وی با اعلام حضور خود در تجمع روز یکشنبه مقابل شورای اسلامی شهر تهران افزود : بنده برای حمایت از کودکان غزه و برای اینکه صدای اعتراض خودمان را به گوش جهانیان برسانیم و برای اعلام حمایت از کودکان بی دفاع غزه در برنامه ای که روز یکشنبه در مقابل شورای اسلامی شهر تهران از سوی سازمانهای مردم نهاد برگزار می شود شرکت خواهم کرد .

روستان پور در پیامی به تمام کودکان ایران اعلام کرد : پیام من برای تمام بچه های ایران این است که نباید در مقابل هر عمل و عکس العملی که پیرامون آنها اتفاق می افتد بی تفاوت باشند و باید هر کاری که از دستمان بر می اید انجام دهیم هرچند که شاید ما نتوانیم برای ازادی غزه و مردم آنجا کار خاصی انجام دهیم و لی حضور در مراسم های اعتراضی حرکتی است که باعث ایجاد فشارهای بین المللی بر رژیم صهیونیستی می شود و بچه ها نیز باید از همین کودکی بیاموزند که به همنوعان خود کمک کنند و نسبت به وقایع این چنینی بی تفاوت نباشند.

گفتنی است تجمع " من فرزند غزه هستم " در حمایت از کودکان بی دفاع غزه و اعتراض به جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از سوی سازمانهای مردم نهاد و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران از ساعت 10 صبح مقابل شورای اسلامی شهر تهران واقع در خیابان بهشت برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها