وصیت‌نامه شهید «محمود برزویی»؛

راه شهیدان را ادامه دهید و از دشمنان نترسید

شهید برزویی در وصیت‌نامه خود آورده است: من از شما امت، امت قهرمان، می‌خواهم که راه شهیدان را ادامه دهید. به سخنان امام گوش کنید و از دشمنان نترسید؛ خصوصا از آمریکا و شوروی و اسرائیل.
کد خبر: ۲۴۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ - 16July 2017
تاکید یک شهید بر حفظ حجاب
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمود برزویی» 9 آبان 1338 در سمنان چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی از طریق بسیج عازم جبهه شد. شهید برزویی مسئولیت کمک آرپی جی زن را بر عهده داشت. سرانجام وی در 28 آبان 1362 طی عملیات والفجر 4 در منطقه پنجوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
وصیت‌نامه شهید«محمود برزویی»

«با درود بی کران به امام زمان ( عج) و نایب برحقش امام خمینی و با سلام بر شهیدان و خانواده‌ی شهیدان و با سلام به رزمندگان. بنده حقیر که اکنون توفیق آن را پیدا کرده‌ام که در جبهه‌های حق شرکت کنم، چون نوشتن وصیت به هر مسلمانی واجب است، هم اکنون می‌خواهم وصیت خود را شروع کنم:
 
من از شما امت، امت قهرمان، می‌خواهم که راه شهیدان را ادامه دهید. به سخنان امام گوش کنید و از دشمنان نترسید؛ خصوصا از آمریکا و شوروی و اسرائیل. این‌ها چیزی نیستند جز یک جاعل توخالی و در نماز جمعه‌ها شرکت کنید و ایمان خود را محکم و استوار نگه دارید و در جبهه‌ها شرکت کنید و به رزمندگان و جنگ زدگان کشور اسلامی‌مان کمک کنید.
 
 و شما ای پدر و مادرم، از شما می‌خواهم که روحیۀ عالی داشته باشید و ای مادرم، گریه نکن تا دشمنان سوء استفاده کنند و همچون زینب صبور باشید و امیدوارم که مرا حلال کنید و از سر تقصیراتم بگذرید و شما هم همین طور پدرم.
 
و ای برادرانم، از شما می‌خواهم که با شرکت در جبهه‌ها راه شهدا، که راه حسین است، ادامه بدهید و مبادا بی تفاوت از کنار این خون‌ها بگذرید و ای خواهران حزب الله، حجاب خود را حفظ کنید، زیرا حجاب شما از خون شهید بالاتر است.
 
و در ضمن مقداری هم پول دارم که در بانک است. در عین حالی که آن را در اختیار شما پدر و مادرم می‌گذارم، اما در عین حال از یاد جنگ زدگان و رزمندگان و مستضعفان هم غافل نباشید.
 
و در ضمن دو ماه روزه و چند روز هم نماز قضا دارم که امیدوارم برایم بگیرید تا خدا از سر تقصیراتم بگذرد و از کسانی که از من چیزی طلب دارند و از من راضی نیستند. امیدوارم که مرا حلال کنند و اگر پولی از من می‌خواهند به خانه‌ ما مراجعه کنند و بگیرند.
 
 دیگر عرضی ندارم و سلامتی شما را از خداوند بزرگ خواهانم و شما و مادر و امت قهرمان را به خداوند بزرگ می‌سپارم.
 
 محمود برزویی»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها